امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 303 تاریخ انتشار: شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در تمامی شعب بانک مسکن؛

افتتاح حساب جاری بدون دسته چک امکان پذیر شد

خبر ایران :رييس اداره كل طرح و برنامه، با اعلام این خبر افزود: به منظور گسترش و ترويج بانكداري الكترونيك، كاهش هزينه ها و مشكلات ناشي از صدور چك هاي بلامحل، افتتاح این نوع حساب جاری در بانك مسكن امكان پذیر شد.
افتتاح حساب جاری بدون دسته چک امکان پذیر شد

به گزارش خبر ایران و به نقل از اداره كل روابط عمومي بانك مسكن، محمد حسن مرادیرییس اداره كل طرح و برنامه بانك مسكن تاكید كرد: اين حساب صرفاً برای اشخاص حقيقي به صورت انفرادي يا مشترك در سيستم سپرده هاي متمركز افتتاح مي شود و نحوه و شرايط افتتاح حساب همانند حساب جاري عادي می باشد. همچنین این حساب از تمامي مزاياي حساب جاري (به جز صدور دسته چك) از جمله تسهيلات بدون سپرده و امكانات بانكداري الكترونيك برخوردار است.

وی تصریح كرد: با توجه به ممنوعيت صدور دسته چك براي اين حساب، افتتاح بدون نياز به معرف مي باشد.

مرادی با بیان اینكه دارا بودنِ همزمانِ حساب جاري بدون دسته چك و حساب جاري ممنوع مي باشد اظهار داشت : از كاربردهای افتتاح این نوع حساب جاری می توان به وثيقه تسهيلات پرداختی، واريز حقوق كاركنان شركت ها و سازمان ها، بهره مندي از تسهيلات بدون سپرده و واريز سهم الشركه بانك در تسهيلات مشاركت مدني اشاره كرد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب