امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 30346 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۳:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

توسعه و ترویج مسئولیت های اجتماعی کارخانجات سطح منطقه21

خبرایران: شهردار منطقه21 با همراهی جمعی از مدیران ارشد شهری این منطقه به صورت مستمر در روزهای پنجشنبه از کارخانجات، مراکز صنعتی و کارگاه تولیدی موجود در محدوده ورودی غربی پایتخت بازدید به عمل می آورند.
توسعه و ترویج مسئولیت های اجتماعی کارخانجات سطح منطقه21

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه21، رحمانی شهردار این منطقه ضمن بازدید از «خط تولید شرکت داروسازی سینا دارو» و نشست مشترک با مدیرعامل و هیات مدیره این مجموعه گفت:توسعه و ترویج هرچه بیشتر مسئولیت های اجتماعی کارخانجات گامی موثر در ایجاد شهری پویا است.

وی در همین خصوص افزود: برون سپاری "کاشت گونه های مقاوم به کم آبی و سازگار با آب و هوای ایران و همچنین وظیفه خطیر نگهداشت فضای سبز" پیرامون کارخانجات و صنایع با هماهنگی مدیریت شهری منطقه21 علاوه بر ایجاد حس تعلق بیشتر فی مابین تولیدکنندگان و شهرداری به افزایش سرانه فضای سبز شهری و تلطیف هوای پایتخت کمک ویژه ای خواهد کرد.

رحمانی در خاتمه یادآور شد: مبحث مهم "تفکیک پسماند خشک از مبدا" با همیاری و همراهی کارخانجات و صنایع موجود در محدوده منطقه21 با شتاب بیشتری پیش خواهد رفت و محیط زیست شهری ورودی غربی پایتخت را متحول خواهد ساخت.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب