امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 30348 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۵:۵۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در دومین نشست ستاد اجرایی هجدهمین مسابقات ملی مهارت مطرح شد؛

اجرای شایسته هجدهمین مسابقات ملی مهارت، همکاری تمامی عناصر تأثیرگذار را می طلبد

خبرایران: معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: اجرای شایسته هجدهمین مسابقات ملی مهارت همکاری تمامی عناصر تأثیرگذار را می طلبد.
اجرای شایسته هجدهمین مسابقات ملی مهارت، همکاری تمامی عناصر تأثیرگذار را می طلبد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، در دومین نشست ستاد اجرایی هجدهمین مسابقات ملی مهارت  که با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان و دبیر کمیته های اجرایی مسابقات برگزارشد، اعضای کمیته های شش¬گانه گزارشی از روند پیشرفت کارهای انجام شده ارائه کردند.

در ادامه دکتر سلیمان پاک سرشت، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ضمن تشکر از اقدامات انجام شده، بر نکته های راهبردی و سازنده در اجرای شایسته این مسابقات تأکید کرد.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: اتصال هجدهمین مسابقات ملی مهارت به هفته ملی مهارت (هفته بزرگداشت ششم مرداد؛ روز ملی ترویج آموزش های فنی و حرفه ای و کارآفرینی) باید در تمامی برنامه ها مد نظر قرار گیرد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر اهمیت این مسابقات به عنوان رویدادی ملی گفت: به منظور اجرای هرچه بهتر هجدهمین مسابقات ملی مهارت باید دستگاه های مرتبط با مهارت آموزی، رسانه های ارتباط جمعی، نخبگان مهارتی و .... نقش فعال ایفا کنند. 

وی در خاتمه بر مستندسازی فرآیند اجرای هجدهمین مسابقات ملی مهارت در راستای ارتقای مسابقات آتی، حضور موفق در مسابقات جهانی مهارت و تولید محتوای حوزه آموزش های مهارتی و توسعه فرهنگ مهارت آموزی توسط تمامی دست اندرکاران تأکید کرد.

براساس این گزارش، هجدهمین مسابقات ملی مهارت از بیست و چهارم تا بیست و هفتم  تیرماه سال جاری در 33 رشته مهارتی برگزار می شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب