امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 30361 تاریخ انتشار: شنبه ۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۵:۵۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

PANTHER RAGE DDR4 RGB اپیسررقابت را از بین خواهد برد

خبرایران: برای گیمرهای حرفه ای و Modder ها، سخت افزارهای قدرتمند، ضروری است. و پس از برنده شدن در رقابت های بازی های حرفه ای، اپیسر در حال بروزرسانی DRAM های رنگی می باشد.
PANTHER RAGE DDR4 RGB  اپیسررقابت را از بین خواهد برد

پس از آخرین بازبینی ها، PANTHER RAGE DDR4  از LED تک نور به RGB درخشان تکامل یافته و رنگ جدید آن طلایی در نظر گرفته شده است. اپیسر نشان خواهد داد که این سخت افزار جدید ارزش صبر کردن را داشت.

با اجرای معماری سخت افزاری جدید توسعه یافته برای افزایش کنترل RGB، PANTHER RAGE DDR4 RGB  عملکرد را 200٪ بهبود داده است. همچنین این محصول به صورت یکپارچه با آخرین نرم افزار ASUS Aura Sync ادغام شده است که در میان علاقه مندان به بازی های رایانه ای محبوب است و به کاربران اجازه می دهد که الگوهای مختلف را بر اساس اولویت های خود انتخاب کنند. علاوه بر همه ی این ها ، این محصول با آخرین پلت فرم اینتل و AMD.سازگار است.

طراحی نامتقارن زاویه دار و جنس آینه ای طلایی PANTHER RAGE DDR4 RGB انعکاسی از رنگها را نمایش میدده. استفاده از مواد بسیار شفاف باعث می شود که دندان های منحصر به فرد PANTHER  شفاف تر شود. به دلیل ادغام با  Aura Sync، کاربران کنترل کامل نمایش نور را در دست دارند. این دستگاه الگو های متعددی برای اضافه کردن در آینده دارد و اجازه میدهد تا دستگاهای مختلف با آن هماهنگ شوند. کاربران می توانند به راحتی الگوها را برای نشان دادن شخصیت خود سفارشی کنند. علاوه بر این، اپیسر با تیم ASUS TUF Gaming همکاری می کند تا نسخه جدیدی را طراحی کند که PANTHER را با نیروی جامد، با دوام و مشتاق از TUF Gaming ادغام می کند.

PANTHER RAGE DDR4 RGB توانایی کار کردن در کلاک ریت بالا و تاخیر کم را دارد که مقدارهای 2400/2666/2800/3000/3200 مگاهرتز برای نرخ کلاک ریت پیشنهاد میشود.کاربران برای انجام اور کلاک روی پردازنده های PANTHER RAGE DDR4 RGB به وارد کردن تنظیمات به صورت دستی در بایوس نیازی ندارند.ماژول های 8 و 16 گیگا بایتی این مموری میتوانند تا ایجاد یک حافظه ی 128 گیگا بایتی روی مادر بورد های اینتل ادغام شوند و کارایی دیوانه کننده ای ارائه دهند

برای اطمینان از ثبات عالی این محصول، کمپانی اپیسر همچنین تکنولوژی های حرفه ای برای DRAM صنعتی را در اختیار دارد، که شامل یک پخش کننده گرما بسیار کارآمد و IC با کیفیت است، و به طور موثر در ولتاژ پایین کار می کند و نیاز به انتشار گرما را کاهش می دهد. PANTHER RAGE DDR4 RGB با پتانسیل باورنکردنی اورکلاکینگ، گسترش حرارت، ثبات و ارزش عالی، آماده است تا رقبای خود را از بین ببرد و تبدیل به یک پیشرو در DRAM شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب