امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 30382 تاریخ انتشار: دوشنبه ۴ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۹:۳۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی:

بخشودگی جرائم بیمه‌ای کارفرمایان موثرترین اقدام تامین اجتماعی در جهت حمایت از تولید است

خبرایران: نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: قانون بخشودگی جرائم بیمه‌ای کارفرمایان بهترین اقدام در حوزه حمایت از تولید است.
بخشودگی جرائم بیمه‌ای کارفرمایان موثرترین اقدام تامین اجتماعی در جهت حمایت از تولید است

به گزارش خبرایران از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، محمد دامادی اظهار کرد: در شرایطی که تولید در کشور با مشکلاتی مواجه هست، اقدام تامین اجتماعی در بخشودگی جرائم کارفرمایان خوش حساب نقش مهمی در حمایت از تولید ایفا می‌کند.
وی با اعلام اینکه هر دستگاه و نهادی در حمایت از تولید کالای ایرانی باید از همه توان خویش به خوبی استفاده کند، تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی هم در این برهه از زمان با اجرای طرح بخشودگی جرائم کارفرمایان گامی در جهت حمایت از تولید برداشته و انتظار هست که کارفرمایان از این فرصت استفاده کنند.
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه تولید کنندگان شرکای سازمان تامین اجتماعی هستند، گفت: اجرای این طرح برای تولید کنندگان یک فرصت بسیار مناسب در جهت حمایت از تولید کالای ایرانی است و باید این موضوع را به فال نیک گرفت.
 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب