امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 30395 تاریخ انتشار: دوشنبه ۴ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

ارتقای سطح «شاخص های HSE شهروندی» در سرای محلات منطقه21

خبرایران: معاون برنامه ریزی و توسعه شهری منطقه21 از بازدید کارشناسان اداره HSE این معاونت از ساختمان های سرای محلات ورودی غربی پایتخت با هدف ارتقای سطح "شاخص هایHSE شهروندی" خبر داد.
ارتقای سطح «شاخص های HSE شهروندی» در سرای محلات منطقه21

به گزارش خبرایران از روابط عمومي شهرداري منطقه21، رضا عابدینی معاون برنامه ریزی و توسعه شهری اين منطقه ضمن بيان خبر فوق گفت: با توجه به شروع فصل تابستان و مراجعه بالای شهروندان جهت استفاده از امکانات و خدمات فرهنگی-آموزشی موجود در سرای محلات، این ساختمان ها از منظر رعایت نکات ایمنی نیازمند توجه ویژه ای هستند که در همین راستا بازدیدهایی با حضور کارشناسان اداره HSE این معاونت به منظور ارتقای سطح شاخص های HSEشهروندی با هدف شناسایی کلیه موارد عدم انطباق و مشکلات مجموعه ساختمان های سرای محلات 13گانه منطقه21 جهت رفع مغایرت ها و درنهایت اطلاع رسانی و پیگیری به مسئولین ذیربط در دستور کار اداره  HSEقرار گرفت.

وي در ادامه در همین خصوص افزود: از الویت های مهم در این پایش سراسری می توان به شناسایی خطرات و ریسک های موجود در سطح ساختمان ها، ایمنی آسانسورها، بازدید از تاسیسات و انبار، نصب علائم ایمنی و سالم بودن تابلو برق ها، کنترل استاندارد بودن کپسول های اطفاء حریق، کنترل ایمنی درب های ورود و خروج در شرایط اضطراری و امداد و نجات، سالم بودن حفاظ پنجره ها و پله ها، تجهیزات داخل جعبه کمک های اولیه، وضعیت بهداشتی خانه های اسباب بازی و کودک و ... اشاره کرد.

عابدینی در پايان خاطرنشان کرد: کلیه موارد عدم انطباق ارزیابی و براساس اهمیت اولویت بندی می شوند و موارد خطر آفرین به معاونت های مربوطه اعلام شده تا در اسرع وقت نسبت به رفع خطر و ایمن سازی موارد مذکور اقدام شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب