امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 30466 تاریخ انتشار: جمعه ۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۴:۱۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بیرانوند دومین گلر جام از نگاه بلیچرریپورت؛ سه نماینده ایران در میان منتخبین جام جهانی روسیه

خبرایران: وب سایت بلیچر ریپورت اقدام به انتخاب 10 بازیکن برتر هر پست کرده که سه بازیکن تیم ملی ایران نیز در انتخاب این وب‌سایت وجود دارند.
بیرانوند دومین گلر جام از نگاه بلیچرریپورت؛ سه نماینده ایران در میان منتخبین جام جهانی روسیه

به گزارش خبرایران، مرحله گروهی رقابت های جام جهانی شب گذشته و با برگزاری دو دیدار گروه هفتم به ایستگاه پایانی رسید؛ جایی که دو تیم بلژیک و انگلیس جواز صعود به دور بعدی مسابقات را کسب کردند و به جمع 14 تیم دیگر ملحق شدند.
با پایان مرحله گروهی آمارهای کلی مسابقات در حوزه های مختلف در حال انتشار است و وب سایت بلیچر ریپورت نیز از نگاه خود 10 نفر از بهترین های هر پست را انتخاب کرده است.
تیم ملی ایران در بخش تدافعی نمایش بسیار خوبی در رقابت های جام جهانی داشت و در پایان مرحله گروهی بهترین تیم جام از این حیث به شمار می رود. 


در زیر می توانید 10 بازیکن برتر هر پست را ببینید.

دروازه بان؛ بیرانوند در رتبه دوم 


علیرضا بیرانوند نمایش بسیار خوبی در رقابت های جام جهانی داشت و به استثنای یک اشتباه در دیدار برابر پرتغال، سه بازی به یادماندنی را در جام جهانی پشت سر گذاشت. شاید اگر نمایش خیره کننده گلر کره ای ها در مقابل آلمان که منجر به حذف مدافع عنوان قهرمانی شده، رخ نداده بود، بیرانوند می توانست انتخاب اول باشد.

پورعلی گنجی در رتبه چهارم
مرتضی پورعلی گنجی در هر سه دیدار تیم ملی به صورت ثبات وارد زمین شد و همانطور که پیش بینی می شد توانست نمایش خوب خود در سطح باشگاهی را در سطح ملی هم تکرار کند تا در رتبه چهارم از نگاه بلیچر ریپورت در پست مدافع وسط قرار بگیرد.

حاج صفی و رضائیان و کسب رتبه سوم 
تیم ملی ایران در بخش تدافعی بسیار منسجم عمل کرد و علیرغم مصاف با تیم های قدرتمند گروه دوم، تنها دو بار دروازه خود را باز شده دید. حاج صفی و رضائیان دو مدافع چپ و راست تیم ملی بودند که در هر سه بازی به عنوان بازیکن فیکس راهی میدان شدند و نمایش آنها سبب شده تا وب سایت بلیچر ریپورت آنها را در رتبه سوم بهترین مدافعین چپ و راست مرحله گروهی جام جهانی قرار بدهد.

 

بهترین ها در پست هافبک تدافعی، تهاجمی و پست مهاجم هدف


در این سه پست هیچ نماینده ای طبق انتظار از تیم ملی ایران وجود ندارد، چرا که شاگردان کی روش نمایش خوبی در بخش هجومی نداشتند و بیشتر برنامه های کی روش بر استفاده از ضدحملات و ضربات ایستگاهی معطوف بود. 
بلیچر ریپورت در سه پست بالا به ترتیب لوکا موریچ، ایسکو و هری کین را برای سه پست هافبک تدافعی، هافبک تهاجمی و مهاجم هدف برگزیده است.

 

 

 

 

 

 

 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب