امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 30490 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۹:۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

انتخاب برترین سایت در زمینه طراحی سایت در جشنواره وب و موبایل در سال ۹۶

خبرایران: یکی از برترین شرکت‌های موفق در طراحی سایت ایران با انتشار یادداشتی به بررسی موضوع جشنواره وب و موبایل ایران و فعالیت در زمینه طراحی سایت پرداخت.
انتخاب برترین سایت در زمینه طراحی سایت در جشنواره وب و موبایل در سال ۹۶

به گزارش خبرایران، در یادداشت شرکت طراحی سایت همیارتوسعه که در جشنواره وب و موبایل ایران جزو برترین شرکت‌های طراحی سایت ایران در سال ۱۳۹۶بوده، آمده است: جشنواره وب و موبایل ایران از ابتدای زمان تأسیس توانسته، نقش مهمی در رشد کیفیت و جایگاه حوزه وب و موبایل در میان مردم داشته باشد...

متن کامل این یادداشت را در ادامه می‌خوانیم.

معرفی جشنواره وب و موبایل ایران

جشنواره وب و موبایل ایران با ۱۰ها هزار شرکت‌کننده، به‌عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وب‌سایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل ایرانی در گروه‌های مختلف شناخته می‌شود؛ هر ساله در مراسم اختتامیه این جشنواره، برترین وب‌سایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل ایران معرفی می‌شوند و تندیس جشنواره وب و موبایل ایران به آن‌ها اهدا می‌شود.

امروزه راه‌اندازی وب‌سایت برای کسب و کارهای مختلف الزامی است ولی انتخاب بین شرکت‌های طراحی سایت به نیازها و بودجه افراد بستگی دارد. در بین ۵ کاندیدای برتر طراحی سایت و سئو جشنواره وب و موبایل سال ۹۶ شرکت همیارتوسعه اقتصادی‌ترین تعرفه‌ها را همراه با امکانات و آموزش‌های منحصر به فرد برای برخورداری از یک وب‌سایت حرفه‌ای ارایه می‌دهد.

معرفی شرکت طراحی سایت همیارتوسعه

شرکت طراحی سایت همیار توسعه واحد طراحی سایت شرکت همیار وردپرس است که تاکنون توانسته کارنامه‌ای موفق در زمینه طراحی سایت وردپرسی برای خود ایجاد کند؛ افراد با سفارش طراحی سایت به همیارتوسعه در مدت زمان ۱۲ روز می‌توانند وب‌سایت خود را پس از مشاهده و تست آنلاین تحویل گرفته و از آموزش‌های متنوع حضوری، آموزش‌های غیرحضوری و پشتیبانی رایگان تیم فنی بهره‌مند شوند.

در همه بسته‌های خدماتی این شرکت راهکارهای جامعی برای بهبود رتبه سایت در موتورهای جست‌وجو، افزایش سرعت و امنیت وب‌سایت تعبیه شده است. بسته‌های متنوع طراحی سایت با خدمات و تعرفه‌های گوناگون این امکان را به مشتریان می‌دهد تا مناسب‌ترین راهکار را با توجه به نیاز و بودجه خود انتخاب کنند.

مراحل طراحی سایت در همیار توسعه

بسته‌های طراحی سایت همیار توسعه

۱- طراحی فروشگاه اینترنتی؛ در این طرح افراد می‌توانند در دو هفته فروشگاه اینترنتی خود را تحویل بگیرند و از خدمات آموزش و پشتیبانی رایگان همیار توسعه بهره‌مند شوند.

۲- طراحی سایت شرکتی و خدماتی؛ بسته طراحی سایت همیارتوسعه، مناسب برای شرکت‌ها، سازمان‌ها، کسب و کارهای کوچک و بزرگ بوده و برای معرفی و نمایش محصولات و خدمات، پروژه‌ها، توانمندی‌ها، ثبت سفارشات، انتشار اخبار مرتبط با زمینۀ فعالیت و اطلاع‌رسانی‌های دیگر است.

۳- طراحی سایت خبری؛ بسته خبری همیارتوسعه، ضمن ارائه سامانه‌ای قدرتمند و در عین حال کاربری آسان برای تولید، انتشار و ویراستاری اخبار و محتوای در سطوح دسترسی مختلف، از سرعت و امنیت بالایی نیز برخوردار است و پاسخگوی همه نیازهای وب‌سایت‌های خبرگزاری است تا حضوری مؤثر در فضای مجازی داشته باشند.

۴- طراحی سایت پزشکی؛ همیارتوسعه با بررسی و تحلیل وب‌سایت‌های پزشکان و مراکز درمانی و کلینیک‌ها، همه نیازهای پزشکان را برای حضور مؤثر در فضای مجازی شناسایی کرده و با بهره‌گیری از آخرین فناوری‌های نوین طراحی وب و همچنین رعایت اصول زیبایی‌شناختی، بسته پیشنهادی وب‌سایت پزشکی را ارائه می‌کند.

دلایل انتخاب شرکت طراحی سایت همیار توسعه

مشاهده و تست سایت قبل از تحویل، آموزش حضوری و غیرحضوری، پشتیبانی رایگان از مزایای شرکت همیار توسعه است.

افراد در جلسات آموزش حضوری یا غیرحضوری با همه قسمت‌های سایت و کار با پنل مدیریت سایت آشنا می‌شوند. روند توسعه سایت در پروسه اجرا به‌صورت آنلاین مشاهده می‌شود و همه قسمت‌های آن، قبل از تحویل قابلیت تست شدن دارد؛ افراد همچنین بعد از تحویل سایت بسته به پنل انتخابی بین شش تا یک سال پشتیبانی رایگان دریافت می‌کنند.

منطبق بودن در نمایشگرهای مختلف، دیده شدن در موتورهای جست‌وجو و وجود سپر امنیتی در برابر هک شدن از دیگر مزیت‌های سایت همیار توسعه به شمار می‌رود.

در شرکت همیار توسعه، سایت به گونه‌ای طراحی می‌شود که در همه نمایشگرها از جمله تبلت و موبایل درست نمایش داده شود و با رعایت استانداردهای سئو در موتورهای جست‌جو سیر صعودی را طی می‌کند.

جدیدترین آپدیت‌ها و افزونه‌های امنیتی برای جلوگیری از نفوذ هکرها نیز از جمله ویژگی‌های همیار توسعه است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب