امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 30492 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

منطقه 15 میزبان جشنواره بزرگ تابستانی «شادستان» تهران

خبرایران: معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 15 از برگزاری جشنواره بزرگ تابستانی "شادستان" همزمان با فرا رسیدن فصل تابستان و ایام فراغت در این منطقه خبر داد.
منطقه 15 میزبان جشنواره بزرگ تابستانی «شادستان» تهران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، رضا اسماعیلی با بیان مطلب فوق افزود : این جشنواره به همت  اداره فرهنگی از شب گذشته به مدت 11 شب در بوستان خلیج فارس میزبان شهروندان است.

به گفته وی، این جشنواره با مشارکت و تعامل اداره آب و فاضلاب منطقه 6، اداره برق هفت تیر، ایستگاه آتش نشانی 78 مشیریه، کلانتری 169 مشیریه و کلینیک گل و گیاه محله مشیریه و با هدف ارتقای سطح آگاهی شهروندان و غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و ساکنین این منطقه برگزار و پذیرای شهروندان است .

اسماعیلی در ادامه با اشاره به برنامه های این جشنواره افزود : برپایی استیج ، نقاشی دیواری ،گریم کودک ، نمایش ماجرای خاله مریم و عروسک با صفا ، قصه های خاله ستاره، طنز عروسکی، استندآپ کمدی، آکروبات بازی، موسیقی زنده و سنتی، نقالی خوانی، تقلید صدا و اجرای نمایش های کودکانه از جمله برنامه های این جشنواره است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه در پایان خاطرنشان کرد: این جشنواره از تاریخ 5 الی 16 تیرماه از ساعت 21 الی 23 در بوستان خلیج فارس واقع در محله مشیریه منطقه پذیرای شهروندان است.

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب