امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 30528 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱:۵۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دکترمحمد رئوف قادری در نشست خبری اعلام کرد؛

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی نوشت افزارو تجهیزات مهندسی محلی برای عرضه تولیدات مرغوب و با کیفیت به شهروندان و فعالان اقتصادی است/ انتخاب محصولات خارجی عادت اشتباه فرهنگی بیشترافراد است/ استفاده از محصولات با کیفیت تولید داخل تبدیل به یک فرهنگ شود

خبرایران: مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب گفت: پنجمین نمایشگاه بین‌المللی نوشت افزار و تجهیزات مهندسی (ایران پنکس) محلی برای عرضه و معرفی تولیدات مرغوب و با کیفیت به شهروندان و فعالان اقتصادی است.
پنجمین نمایشگاه بین‌المللی نوشت افزارو تجهیزات مهندسی محلی برای عرضه تولیدات مرغوب و با کیفیت به شهروندان و فعالان اقتصادی است/ انتخاب محصولات خارجی عادت اشتباه فرهنگی بیشترافراد است/ استفاده از محصولات با کیفیت تولید داخل تبدیل به یک فرهنگ شود

به گزارش خبرنگارخبرایران، نشست خبری «پنجمین نمایشگاه بین‌المللی نوشت افزار و تجهیزات مهندسی (ایران پنکس)» صبح امروزسه شنبه ۱۲ تیر ماه 1397 با حضور«دکتر محمدرئوف قادری» مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب، «مجید اکبری» مجری برگزاری پنجمین نمایشگاه نوشت افزار و تجهیزات مهندسی، «موسی فرزانیان» رئیس اتحادیه نوشت افزار و لوازم مهندسی و اصحاب رسانه در سالن جلسات ساختمان یادمان نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب برگزارو دراین نشست خبری«دکتر محمد رئوف قادری» مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب اظهارداشت: پنجمین نمایشگاه بین‌المللی نوشت افزار و تجهیزات مهندسی (ایران پنکس) از ۱۲ تا ۱۵ تیر ماه سال جاری درمجموعه شهر آفتاب برگزار و علاقمندان می توانند از ساعت ۱۰ تا ۱۸ از این نمایشگاه بازدید کنند.

دکتررئوف قادری تصریح کرد: دوره های اول تا سوم این نمایشگاه در مجموعه نمایشگاهی سئول برگزار شده؛ اما در دوره های 4 و 5 مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب میزبان این نمایشگاه بوده است و بیشتر افراد با عادت های اشتباه فرهنگی به انتخاب محصولات خارجی روی می آورند در حالی که در کشور محصولات با کیفیتی تولید می شود و با برگزاری نمایشگاه ها می توان این تولیدات مرغوب را به شهروندان و فعالان اقتصادی معرفی کرد.

وی خاطرنشان کرد: با برگزاری پنجمین نمایشگاه بین‌المللی نوشت افزار و تجهیزات مهندسی (ایران پنکس) سعی داریم تا ظرفیت های بالقوه این بخش را به فعالان و مصرف کنندگان نشان دهیم. در واقع این نمایشگاه موجب می شود تا بازار فروش این محصولات با توجه به شرایط کنونی اقتصاد افزایش یابد.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب با اشاره به سیاست های حمایتی دولت از تولید داخلی و تحقق شعار سال، گفت: با توجه به تعیین شعار سال ۹۷ توسط توسط رهبری مبنی بر حمایت از تولید داخلی و همچنین سیاست های حمایتی ابلاغی دولت امیدوارم استفاده از محصولات با کیفیت تولید داخل تبدیل به یک فرهنگ با ثبات در کشور شود.

 

فرزانیان: واردات مواد اولیه بزرگترین مشکل صنف تولید نوشت افزار و لوازم مهندسی می باشد

موسی فرزانیان، رئیس اتحادیه نوشت افزار و لوازم مهندسی نیزدرادامه این نشست خبری اظهارداشت: پنجمین نمایشگاه بین‌المللی نوشت افزار و تجهیزات مهندسی (ایران پنکس) درفضایی به مساحت 4 هزار مترمربع برگزار شده است.

رئیس اتحادیه نوشت افزار ولوازم مهندسی عنوان داشت: درپنجمین نمایشگاه بین‌المللی نوشت افزارو تجهیزات مهندسی (ایران پنکس) ۷۰ شرکت و تولیدکننده داخلی و 3 نماینده از کشورهای ترکیه، چین و هند شرکت کرده اند.

وی ادامه داد: در4 سال اخیرسهم تولیدکنندگان داخلی در تولید نوشت افزار و لوازم مهندسی افزایش یافته و بزرگترین مشکل این صنف واردات مواد اولیه می باشد و با توجه به اینکه اغلب مواد اولیه این صنعت از خارج از کشور وارد می شود بنابراین در این زمینه نیازمند حمایت جدی و اقدام عملی دولت هستیم.

فرزانیان در پایان گفت: در حال حاضر ۶۰ درصد محصولات این صنف از خارج از کشور وارد می شود.

 

اکبری: ارائه تکنولوژی و فناوری های نوین از اهداف برگزاری پنجمین نمایشگاه نوشت افزار و تجهیزات مهندسی نمایشگاه است

مجید اکبری مجری برگزاری پنجمین نمایشگاه نوشت افزار و تجهیزات مهندسی نیز در ادامه این نشست خبری اظهارداشت: حمایت همه جانبه انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان نوشت افزارکشور مجمع واردکنندگان نوشت افزار و اتحادیه فروشندگان نوشت افزار و لوازم مهندسی تهران، پله صعود موفقیت های چند جانبه دراین نمایشگاه می باشد.

مجری برگزاری پنجمین نمایشگاه نوشت افزار و تجهیزات مهندسی ابرازداشت: درپنجمین نمایشگاه نوشت افزار و تجهیزات مهندسی نمایشگاه آخرین توانمندی ها و فناوری های پیشرفته درصنعت نوشت افزارارائه می شود و همچنین زمینه توسعه بازار داخلی و نگاه استراتژیک به بازارهای منطقه ای و صادرات محصولات تولیدی ایران با کیفیت و استاندارد های بین الملل فراهم می شود.

 وی درپایان سخنان خود گفت: ارائه تکنولوژی و فناوری های نوین این صنعت از اهداف برگزاری پنجمین نمایشگاه نوشت افزار و تجهیزات مهندسی نمایشگاه است و ایجاد گسترش و همکاری مشترک در سطح بین الملل و انتقال دانش و تکنولوژی صنعت نوشت افزار از دیگر مزیت های برگزاری نمایشگاه نوشت افزار و لوازم مهندسی است، ازاینرو با تولیدات مشترک شرکت های داخلی و خارجی در جهت بالا بردن سطح کیفی و کمی محصولات گام برداشته می شود.

بنابراین گزارش،پنجمین نمایشگاه بین‌المللی نوشت افزار و تجهیزات مهندسی، از ۱۲ الی ۱۵ تیرماه سالجاری، در محل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب برگزار و علاقه‌مندان می ‌توانند از ساعت ۱۰ صبح الی ۶ عصر از آن بازدید فرمایند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب