امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 30569 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲:۵۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تسهیلات بانک سینا برای توسعه طرح های اشتغالزای روستایی در استانهای جنوب شرق کشور

خبرایران: بانک سینا در راستای عمل به تعهدات در زمینه مسئولیت های اجتماعی، تسهیلات متعددی را برای توسعه اشتغال مناطق روستایی استانهای جنوب شرق کشور مصوب کرده است.
تسهیلات بانک سینا برای توسعه طرح های اشتغالزای روستایی در استانهای جنوب شرق کشور

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک سینا در راستای کمک به توسعه اشتغال در مناطق روستایی استانهای کرمان، یزد و سیستان و بلوچستان تا تیرماه جاری تعداد 60  طرح به مبلغ 605  میلیارد ریال تسهیلات با برآورد اشتغالزایی 871 نفر مصوب شده است که از این تعداد 32 مورد به مبلغ 262 میلیارد ریال با برآورد اشتغالزایی 445 نفر به مرحله انعقاد قرارداد رسیده است.
طبق این گزارش؛ به 30 طرح با امکان اشتغالزایی برای 445 نفر به مبلغ 148 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده و 10 طرح از مجموع طرح های معرفی شده در این استانها نیز به مبلغ 223 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده که اشتغالزایی 143نفر را به همراه داشته است.
گفتنی است بانک سینا؛ اعطای تسهیلات به طرح های اشتغالزایی مناطق روستایی را طی امضای قرارداد همکاری با معاونت توسعه روستایی مناطق محروم ریاست جمهوری و بنیاد علوی از سال 94 آغاز کرده و با حمایت از طرح های مختلف، نقشی تاثیرگذار در این خصوص ایفا نموده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب