امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 30597 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱:۳۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آموزش عامل افزایش رضایت‌‌مندی مشتریان

خبرایران : برگزاری دوره‌‌های آموزشی و ارتقای دانش کارکنان یکی از عوامل افزایش رضایت‌‌مندی مشتریان است.
آموزش عامل افزایش رضایت‌‌مندی مشتریان

به‌گزارش خبرایران از روابط‌عمومی و اعلام رییس اداره آموزش و پژوهش بیمه‌کوثر؛ در سه‌ماهه اول سال97 در مجموع 32هزارو920 نفرساعت دوره آموزشی در سراسر کشور برگزار شده است.

زینب حمیدی‌فر با بیان اینکه 28هزارو680 نفرساعت دوره‌های مجازی و حدود 4هزارو240 نفرساعت دوره‌های حضوری برگزار شده است، خاطرنشان‌کرد: گواهینامه‌های تمام دوره‌های آموزش مجازی برای کارکنان و نمایندگان در نرم‌افزار آموزش جام قابل رویت و چاپ است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب