امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 30626 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲:۱۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تغيير ساعات کار شعب بانک اقتصادنوين در استان تهران تا پايان تيرماه

خبرایران: در پي اعلام استانداري تهران و به منظور ايجاد وحدت رويه با ساير بانک‌هاي کشور ساعات کار شعب بانک اقتصادنوين در استان تهران از روز شنبه 16 تيرماه 97 تا پايان اين ماه تغيير کرد.
تغيير ساعات کار شعب بانک اقتصادنوين در استان تهران تا پايان تيرماه

به گزارش خبرایران از روابط عمومي بانک اقتصادنوين در راستاي اجراي مصوبه هيئت محترم وزيران و بخشنامه استانداري تهران در خصوص تغيير ساعات کار ادارات استان تهران به علت تداوم شرايط خاص جوي و ضرورت صرفه‌جويي و مديريت مصرف انرژي، تمامي شعب، سرپرستي‌ها و دفاتر بانکداري شرکتي اين بانک در بازه زماني مورد اشاره در تمام روزهاي کاري از ساعت 6 و 30 دقيقه لغايت 13 و 30 دقيقه آماده خدمت‌رساني به هموطنان و مشتريان عزيز خواهند بود.
بر اساس اين اطلاعيه ساعات کار شعب بانک اقتصادنوين در ساير استان‌ها نيز تابع تصميمات استانداري‌ها و کميسيون هماهنگي بانک‌ها خواهد بود که اين تغييرات به اطلاع مشتريان عزيز خواهد رسيد. همچنين تمامي خدمات الکترونيکي و غير حضوري بانک اقتصادنوين و مرکز ارتباط با مشتريان اين بانک به شماره 48031000 – 021 به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات مورد نياز مشتريان عزيز خواهند بود.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب