امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 30737 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۴:۲۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اتوبوس های شهری مبلغ جدید موزه دفاع مقدس

خبرایران: همزمان با شروع فعالیت های جدید موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در ایام تابستان امسال تبلیغات گسترده محیطی و شهری برای آشنایی هر چه بیشتر تهرانی ها و دیگر گردشگران داخلی و خارجی در تهران و دیگر شهرهای استان تهران آغاز شده است.
اتوبوس های شهری مبلغ جدید موزه دفاع مقدس

 به گزارش خبرایران از روابط عمومی و اموربین الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، با توجه به نگاه مدیریتی جدید وتغییر رویکرد، در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، در راستای توسعه گردشگری و آشنایی هر چه بیشتر تهرانی ها و دیگر گردشگران داخلی و خارجی، تبلیغات محیطی و شهری در تهران و کلیه شهرستان های استان در دستور کار مدیران موزه قرار گرفت.

بنا براین گزارش؛ تبلیغات از دوازدهم خردادماه امسال در قالب اکران گسترده بر روی بیلبورد و استرابوردها؛ اتوبوس آگهی(چاپ آگهی بروی بدنه اتوبوس های شهری) چاپ و توزیع پوستر در اتوبوسرانی، مترو، پایگاه های بسیج، فرهنگسراها و شهرداری تهران و به شکل رسمی شروع شده است.

لازم به ذکر است؛ تبلیغات مذکور در شهرهایی همچون شهرری، دماوند، فیروزکوه، پردیس، پیشوا، ورامین،  شهرری،اندیشه،شهریار و ملارد از طریق بیلبورد و استرابوردها انجام شده است. 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب