امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 30742 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲:۱۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بانک کشاورزی پرچمدار حرکت «پلاستیک نه، زندگی آری»

خبرایران: بر اساس آمارهای جهانی، درهر شبانه‌روز حدود پنج میلیون تن زباله در جهان تولید می‌شود که ۲۸ درصد آن پلاستیکی است. همین آمارها حاکی از آن است که ایران نیز جزو کشورهایی است که بیشترین مصرف مواد پلاستیکی در دنیا را دارد.
بانک کشاورزی پرچمدار حرکت «پلاستیک نه، زندگی آری»

به گزارش خبرایران، بنابر اعلام بانک کشاورزی، این بانک بر اساس رسالت و مسئولیت خود در برابر جامعه و محیط زیست، پرچمدار حرکت«پلاستیک نه، زندگی آری» شده و در نخستین گام از این حرکت بزرگ برای مبارزه با آلودگی پلاستیکی، اقدام به تهیه و توزیع کیسه‌های پارچه‌ای کرده و قرار است در مراحل بعدی، این کمپین را به شکلی وسیع‌تر و با حضور همه اقشار جامعه اجرا کند.

به مناسبت روز جهانی بدون کیسه‌های پلاستیکی، با هدف اجرای بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی بانک کشاورزی همچنین اصلاح الگوی مصرف، صبح روز چهارشنبه ۲۰ تیر ماه، کیسه‌های پارچه‌ای بین کارکنان ادارات مرکزی این بانک توزیع شد.

توسعه پایدار یکی از اهداف بلندمدت بانک کشاورزی در حوزه مسئولیت اجتماعی است و انجام اقدامات حمایتی و مشارکتی در حوزه حفاظت از محیط زیست، توسعه اقتصاد پایدار و فعالیت‌های اثرگذار اجتماعی در دستور کار این بانک قرار دارد.

همچنین ۲۱تیرماه روز جهانی بدون کیسه‌های پلاستیکی نامگذاری شده و تغییر الگوی مصرف می‌تواند اثرات قابل توجهی بر میزان مصرف پلاستیک در کشور داشته باشد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب