امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 30747 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۳:۴۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دكتر كيانی بختیاری اعلام نمود:

اه‌اندازي رشته MBA صنايع معدني در سازمان مديريت صنعتي

خبرایران: مديرعامل سازمان مديريت صنعتی از راه‌اندازي رشته MBA صنايع معدني در سازمان مديريت صنعتي با هدف قطع وابستگي به درآمدهاي نفتي و شكل‌گيري اقتصادي متكي بر توان داخلي و مقاومت در برابر هر گونه آسيب دروني يا بيروني و حركت به سوي توسعه ساير منابع راهبردي و مادر كشور از جمله بخش معدن، خبرداد.
اه‌اندازي رشته MBA صنايع معدني در سازمان مديريت صنعتي

به گزارش خبرایران از روابط عمومي سازمان مديريت صنعتي دكتر ابوالفضل كياني بختياري از راه‌اندازي رشته MBA صنايع معدني در سازمان مديريت صنعتي با هدف قطع وابستگي به درآمدهاي نفتي و شكل‌گيري اقتصادي متكي بر توان داخلي و مقاومت در برابر هر گونه آسيب دروني يا بيروني و حركت به سوي توسعه ساير منابع راهبردي و مادر كشور از جمله بخش معدن، خبرداد. براساس آمارها، ايران با در اختيار داشتن 68 نوع ماده معدني، 37 ميليارد تن ذخيره قطعي و 57 ميليارد تن ذخاير احتمالي و وجود بيش از 5000 معدن فعال، زمينه اشتغال 114 هزار نفر را بصورت مستقيم در مناطق محروم در سراسر كشور فراهم نموده است.

سازمان مديريت صنعتي با درك اهميت نقش صنايع معدني در توسعه اقتصادي ايران؛ براي اولين بار در كشور اقدام به طراحي رشته  MBA - صنايع معدني نموده است تا از اين طريق مديران ارشد ؛ مديران مياني و كارشناسان متولي اين حوزه را در معرض آخرين ابزارها و دست آوردهای مدیریتی  قرار دهد و زمينه ساز تحقق توسعه استراتژيك اين بخش از اقتصاد گردد .

مدت زمان اين دوره برابر 1.5 سال و معادل 3 ترم مي باشد. در طول دوره 30 واحد( 26 واحد نظري + 4 واحد پروژه پاياني و روش تحقيق) ارائه مي گردد كه معادل  480ساعت آموزشي مي‌باشد. شايان ذكر است اجراي اين دوره بصورت يك روز كامل  در هفته خواهد بود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب