امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 30752 تاریخ انتشار: جمعه ۲۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱:۴۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

صید ستاره از جزیره آغاز شد؛

ادن هازارد جانشین رونالدو در رئال مادرید

خبرایران:کهکشانی ها اولین پیشنهاد رسمی خود برای یافتن جانشین کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را ارائه می دهند.
ادن هازارد جانشین رونالدو  در رئال مادرید

به گزارش خبرایران، بعد از 9 سال فوق العاده، رونالدو چند روز قبل مادرید را به مقصد تورین ترک کرده و با مبلغ 100 میلیون یورو راهی یوونتوس شد تا حالا کهکشانی ها خیلی زود برای یافتن جانشین او دست به کار شوند.

 

طبق ادعای دیلی میل، فلورنتینو پرز قصد دارد پیشنهادی به ارزش 150 میلیون پوند برای جذب ادن هازارد، ستاره بلژیکی چلسی که در جام جهانی نیز فوق العاده نشان داد ارائه کرده و مقدمات انتقال او در تابستان امسال به برنابئو را فراهم کند.

هازارد چند روز و علیرغم جدایی زیدان مدعی شد پوشیدن لباس رئال مادرید تحت هر شرایطی ویژه و خاص است و یک بار دیگر و همانند سالهای اخیر پالس مثبت دیگری برای انتقال به رئال مادرید نشان داد. چلسی قادر به پرداخت حقوق جدید و 300 هزار پوندی ستاره بلژیکی نیست و هازارد پیش از آغاز جام جهانی چالشی بزرگ را با مدیریت این باشگاه بر سر افزایش دستمزد خود تجربه کرد.

حالا رئال مادرید قصد دارد از این شرایط استفاده کرده و با ارائه پیشنهادی گرانقیمت، اولین ستاره بزرگ بعد از جانشینی رونالدو را به خدمت گرفته و بخشی از فشارها را روی خودش کاهش دهد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب