امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 30766 تاریخ انتشار: شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مدیرفروش و بخش قراردادهای شرکت توسن؛

نگاه توسن به سمت ‌آینده بازار است

خبرایران: عبدالله‌خانی مدیرفروش و بخش قراردادهای شرکت توسن گفت: کافه فین‌تک یک فضای صمیمانه و با ارتباطی دوسویه میان مشتریان ایجاد می‌کند و مشتریان وقتی می‌بینند توسن به آینده بازار توجه می‌کند و نیازمندی‌ها را می‌بیند بازخوردهای خوبی می‌دهند.
نگاه توسن به سمت ‌آینده بازار است

مجید عبدالله‌خانی، مدیرفروش و بخش قراردادهای شرکت توسن، درباره  سری رویدادهای کافه فین‌تک توسن گفت: کافه فین‌تک توسن برنامه‌ای است که به جهت ارائه خدمات جدید و تلاش‌های توسن برای افزایش سطح خدمات خود در حوزه‌های جدید صنعت بانکی و معرفی آن به مشتریان در یک فضای صمیمانه و تعاملی طراحی کرده‌ایم. تاکنون چهار رویداد برگزار شده‌است. موضوعاتی که انتخاب می‌شوند عموما موضوعات مرتبط با نیازمندی‌های کسب‌وکاری روز مشتریان ما هستند. ما این موارد را دسته‌بندی کرده‌ایم و روی آنها کار مطالعاتی انجام داده‌ایم و با تبدیل آنها به راهکارهای قابل ارائه به شرکای تجاری‌مان، این راهکارها را در کافه‌فین‌تک به مشتریان ارائه می‌دهیم.

وی درباره چهارمین کافه‌فینتک توسن که در روزهای پایانی اردیبهشت‌ماه برگزار شد، گفت: موضوع کافه فین‌تک چهارم حوزه امنیت بود که مقوله بسیار مهمی است. طراحی مرکز عملیات امنیت برای بانک‌ها بسیار مهم است. از آنجایی که تمرکز توسن بر روی کربنکینگ است و این حوزه هم بسیار تخصصی است همیشه به دنبال یک شریک مطمئن و همکار استراتژیک بودیم که با پارادایم‌ها و نظام مورد انتظار توسن بتواند از نظر معماری و سطح کیفی این خواسته را برآورده کند و بهین‌راهکار شرکتی بود که طی جلسات و بررسی‌ها به نتیجه رسیدیم که می‌تواند در این حوزه شریک استراتژیک ما باشد.

وی ادامه داد: نکته دیگر این است که بحث امنیت در بانک‌ها صرفا نگاه امنیتی به حوزه زیرساخت نیست. بخش عمده امنیت در نظام بانکی امنیت کسب‌و‌کار است و به همین دلیل سیستم‌های تولیدی در این حوزه بدون اتصال و چسبندگی مناسب و بدون تحلیل دقیق نیازمندی‌های کسب‌وکاری عملا پاسخگوی نیازهای مشتری و بازار نخواهد بود. ما معتقدیم که زیرساخت و توان فنی بهین‌راهکار در کنار شناخت دقیق کسب‌وکاری توسن می‌تواند اولین پکیج مرکز مدیریت امنیت و راهکار مانیتورینگ امنیت را بسازد. بسیار خوش‌بین هستیم که به‌زودی بتوانیم این امکانات و خدمات را به مشتریان‌مان منتقل کنیم تا آنها بتوانند از امکاناتی که در این راهکار فراهم می‌شود، استفاده کنند.

وی درباره بازخوردهای مثبتی که از برگزار کافه فین‌تک تاکنون گرفته‌شد، اظهار کرد: ما تجارب زیادی در توسن اعم از برگزاری سمینارها در هتل‌های بزرگ، نشست تخصصی و غیره داشتیم. ایده کافه توسن از این جهت  اهمیت دارد که نمی‌خواستیم خیلی جنبه بازایابی و ارائه صرف محصول به خود بگیرد و به همین جهت رویکرد کافه، فضای صمیمانه و با ارتباطی دوسویه است. صرفا هم انتظار نداریم کسانی که می‌آیند حتما سراغ رویکردها بروند. همین که مشتریان می‌بینند توسن به آینده بازار توجه می‌کند و نیازمندی‌ها را می‌بیند کافی است. ما باید از آنچه که در بانک‌ها می‌بینیم فراتر برویم تا بتوانیم چیزی برای ارائه داشته‌باشیم و این امر در کافه فین‌تک محقق شده‌است و بازخوردها نشان‌دهنده برقرار ارتباط آنها با این مدل است و تا زمانی که موضوع برای ارائه وجود داشته‌باشد آن را ادامه می‌دهیم. ما این ظرفیت را داریم که تا پایان سال 97 این برنامه را اجرا کنیم و کار آسانی نیست که هرماه یک بحث جدید به مشتریان دقیق که خبره این کار هستند ارائه دهیم. ما این نوید را به مشتریان می‌دهیم که رویکرد توسن در حوزه عمیق و گسترده کردن سطح خدمات است و با داشتن کادری متعهد و مجرب به‌طور جدی پایبند اجرای این برنامه هستیم.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب