امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 30801 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

قائم مقام منطقه 21 خبر داد؛

اجرای طرح منطقه ای «90روز، 90کارگاه آموزشی» در سرای محلات 13گانه

خبرایران: قائم مقام منطقه 21 از اجرای طرح منطقه ای"90روز، 90کارگاه آموزشی" همزمان با آغاز فصل تابستان در سرای محلات 13گانه ورودی غربی پایتخت خبر داد.
اجرای طرح منطقه ای «90روز، 90کارگاه آموزشی» در سرای محلات 13گانه

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه21، حمید ناصحی قائم مقام این منطقه ضمن اعلام خبر فوق گفت: این طرح منطقه ای پس از مطالعه و نیازسنجی از طرف کارشناسان ادارات مختلف معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 با هدف تحقق جنبه ی عملی شعار "شهر زیست پذیر؛ شهروند مشارکت پذیر" و ارائه آموزش های مورد نیاز بر اساس حیطه شناختی اقشار مختلف شهروندان ساکن محله در سرای محلات 13گانه این منطقه به اجرا درآمده است.

وی در ادامه تصریح کرد: از جمله مهم ترین کارگاه های آموزشی که در این طرح منطقه ای در حال برگزاری است می توان به کارگاه "مهارت های زندگی" به عنوان یکی از عناوین اصلی اشاره کرد که با 10مهارت از قبیل تصمیم گیری، ارتباط موثر، تفکر نقاد و خلاق، کنترل استرس، خشم و ... در سرای محلات13گانه منطقه 21 برپا می شود.

ناصحی همچنین در خصوص سایر سرفصل های مطرح شده در قالب این کارگاه های آموزشی افزود: مباحث حقوقی، محیط زیست، ترافیک، خلافیت در کودکان، راهکارهای شاد زیستن در زندگی شهری، مهارت های ارتباطی و ابراز وجود، مشارکت و بازی های گروهی، روانشناسی رنگ ها و تاثیر آن بر زندگی شهری، خودباوری اجنماعی، چگونه شهروندی متعهد باشیم و نحوه خرید و مصرف بهینه کالا از جمله دیگر سرفصل هایی است که در این کارگاه های آموزشی مطرح می شوند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب