امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 30803 تاریخ انتشار: شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۸:۴۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه۲۲ اعلام کرد؛

دولت هیچ گونه کمکی در رفع مشکلات شهر به شهرداری نمی‌کند/ بدهی‌های بالا و منابع محدود برای شهرداری تهران

خبرایران: شهردار منطقه۲۲ با بیان اینکه دولت هیچ گونه کمکی در رفع مشکلات شهر به شهرداری نمی‌کند گفت: مدیریت شهری جدید شهرداری را با بدهی‌های بالا و منابع محدود تحویل گرفته است و ما باید با برنامه‌ریزی و الویت بندی منابع را در بین محلات تقسیم کنیم.
دولت هیچ گونه کمکی در رفع مشکلات شهر به شهرداری نمی‌کند/ بدهی‌های بالا و منابع محدود برای شهرداری تهران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، علی نوذرپور شهردار منطقه۲۲ در جمع صمیمانه نمازگزاران مسجد امام محمد باقر(ع)، اهالی محله شهرک صدرا واقع در منطقه۲۲، گفت: شورای شهر و شهرداری انتخاب خود مردم هستند و برای حل تمام مشکلات شهر و شهروندان در چارچوب قانون انتخاب شده‌ایم.
 نوذرپور با اشاره به مشارکت شهروندان در برنامه‌ریزی‌های مدیریت شهری اظهار داشت: شهرداری بدون حمایت و همیاری شهروندان قادر به حل مشکل شهر و شهروندان نیست و این موضوع اعتماد مردم را به مدیریت شهری می‌طلبد.
 شهردار منطقه۲۲ با بیان اینکه دولت هیچ گونه کمکی در رفع مشکلات شهر به شهرداری نمی‌کند، ادامه داد: مدیریت شهری جدید شهرداری را با بدهی‌های بالا و منابع محدود تحویل گرفته است و ما باید با برنامه‌ریزی و الویت بندی منابع را در بین محلات تقسیم کنیم.
 نوذرپور با اشاره به اینکه منطقه ۲۲ از نظر فضای سبز تفرجگاهی فرامنطقه‌ای برای کل شهر تهران تعریف شده است افزود: معضل اصلی و جدی در منطقه ۲۲ کمبود سرانه های عمومی است ودر آینده با جمعیت مازاد ۵۲۰ هزار نفری مواجه هستیم که در حل این موضوع به کمک دولت احتیاج داریم.
 وی در بخش دیگری از سخنانش به کسب موفقیت‌های باارزش در مدیریت پسماند و زباله در منطقه۲۲ اشاره کرد و گفت: میزان جمع آوری پسماند خشک در گذشته ۳ درصد بوده که آن را به ۹ درصد رسانده ایم و تا پایان سال جاری به ۲۰درصد افزایش خواهیم داد.
 شهردار منطقه ۲۲ درخصوص ایمنی منطقه ۲۲ در برابر زلزله گفت: تهران شهری است که در مقابل زلزله ناایمن است بنابراین آمادگی برای مقابله با زلزله از موضوعات جدی مدیریت شهری تهران است. ما نیز شناسنامه‌دار کردن برج‌ها و بازدید از ساختمان‌های بلندمرتبه را در دستور کار داریم تا با این اقدامات به سمت ایمن‌سازی آنها حرکت کنیم.
 نوذرپور ادامه داد: منطقه۲۲ نیازمند به حداقل یک خط مترو است و این از موضوعاتی است که آن را دنبال می‌کنیم و جزو اهداف استراتژیک مدیریت منطقه ۲۲ است.
 نوذرپور در پایان به برنامه‌های اجتماعی در نظر گرفته شده توسط شهرداری منطقه۲۲ برای مردم ساکن در این منطقه اشاره کرد و گفت: طرحی به نام «خیابان محلی برای زندگی است نه صرفاً برای تردد» در خیابان‌هایی که مستعد هستند در اختیار خانواده‌ها قرار می‌دهیم تا بچه‌ها و خانواده‌ها بتوانند در محل حضور داشته باشند و به تعامل با یکدیگر بپردازند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب