امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 30824 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۴:۵۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

احداث موزه عملی درست و حساب شده است

خبرایران: شیفت شب موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس با استقبال عمومی مواجه شده است و در همین راستا این مرکز میزبان جمع کثیری از طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم بود.
احداث موزه عملی درست و حساب شده است

به گزارش خبرایران از روابط عمومی و امور بین الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس؛ شیفت شب موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس با استقبال عمومی مواجه شده است و در همین راستا این مرکز میزبان جمع کثیری از طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم بود.

در این بازدید حجت‌الاسلام سید محمود حسینی، یکی از طلاب جوان حاضر، با اشاره به نزدیکی حوزه‌های علمیه با فرهنگ شهادت و ایثار، گفت: در اردوی سیاحتی تهران، موزه انقلاب‌اسلامی و دفاع‌مقدس بعنوان یک مرکز مهم و ارزشمند در انتقال مفاهیم دوران جنگ، برای بازدید انتخاب شد. احداث موزه با هدف یادآوری و نمایش شرایط جنگ، در این نقطه از کلان‌شهر تهران، عملی درست و حساب شده بوده است. وی همچنین اضافه کرد؛ روایت شرایط جنگ به‌ وسیله راویان پیشکسوت عرصه دفاع‌مقدس، در تجسم آن دوران برای جوانان و آشنایی بیشتر با شرایط حاکم بر دفاع‌مقدس بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

با شروع فصل گرما و تعطیلات تابستانی، شیفت شب در موزه انقلاب ‌اسلامی و دفاع مقدس با هدف رفاه بازدید کنندگان داخلی و خارجی فعالیت خود را آغاز نموده و علاقه‌مندان می‌توانند تا 10 مهرماه سال جاری هر روز از ساعت 17 الی 22 به این موزه مراجعه کنند. در این شیفت کاری بیش از یکصد فرمانده و پیشکسوت دوران دفاع مقدس، بعنوان راوی به روایت حوادث و اتفاقات 8 سال دفاع‌مقدس می‌پردازند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب