امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 30847 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲:۴۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

استادکار بهترین‌ها را به شما پیشنهاد می‌کند

خبرایران: تمیزی و نظافت منزل یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های خانم‌های ایرانی است و آن‌ها همواره بخش مهمی از زمان خود در روز را به این کار اختصاص می‌دهند. همین مسئله گاهی سبب می‌شود که نتوانند به سایر کارهای خود رسیدگی کنند و از آنجایی که نمی‌توانند قید نظافت منزل را هم بزنند، می‌توان گفت که همیشه کارهای عقب افتاده‌ای دارند که حتی فکر کردن به آن‌ها خانم‌ها را آزار می‌دهد.
استادکار بهترین‌ها را به شما پیشنهاد می‌کند

به گزارش خبرایران، بنابر اعلام سایت استادکار، این چالش به ویژه برای خانم‌هایی که در بیرون از منزل نیز کار می‌کنند، پررنگ‌تر است و آن‌ها وقتی از سرکار بر می‌گردند، به جای استراحت مجبورند که چند ساعت را صرف نظافت منزل کنند. در این مطلب قصد داریم شما را با اپلیکیشن و سایتی به نام استادکار آشنا کنیم تا دیگر هیچ‌گونه نگرانی در این‌باره نداشته باشید.

استادکار چیست؟

»استادکار» نام سایتی است که مجموعه‌ای از متخصصان خوش‌نام را به شما معرفی می‌کند. علاوه بر سایت، اپلیکیشن استادکار نیز بر روی تمام گوشی‌ها قابل نصب است که امکان دسترسی شبانه‌روزی به مجموعه‌ای از متخصصان در حوزه‌های مختلف را فراهم می‌کند. در این پلتفرم تمام حوزه‌های خدماتی که با نیازهای زندگی ما در ارتباط هستند، در قالب موضوعات مختلف دسته‌بندی شده و به متقاضیان خدمات معرفی می‌شوند. استادکار در حقیقت پلی بین مشتریان و خدمات‌دهندگان است که می‌تواند تمام دغدغه‌ها و نیازهای شما را در کمترین زمان ممکن با کیفیتی استثنایی برطرف کند. یکی از حوزه‌های خدماتی تحت پوشش استادکار، خدمات منزل است که در این زمینه افرادی را برای انجام نظافت منزل به شما معرفی می‌کند. 

چرا باید نظافت منزل را به دیگران سپرد؟

برخلاف تصور عامه‌ مردم، انجام امور مربوط به خدمات منزل اموری کاملاً تخصصی هستند و تنها افرادی می‌توانند به خوبی از عهده‌ آن‌ها برآیند که مهارت‌های لازم را داشته باشند. برای مثال شیوه‌ درست تمیز کردن فرش یا موکت، روش مناسب برای شفاف کردن شیشه‌ها، از بین بردن لکه‌های خاص بر روی وسایل و گردگیری مفصل از جمله کارهایی هستند که به مهارت‌های خاص نیاز دارند و هر کسی ممکن است این مهارت‌ها را نداشته باشد.

همچنین شخص یا اشخاصی که به عنوان نیروی خدماتی وارد منزل می‌شوند، باید افرادی قابل اعتماد باشند تا هیچ‌گونه مشکلی در این رابطه پیش نیاید. به همین خاطر باید در سپردن نظافت منزل به افراد بیرونی یا مؤسسات خدماتی بهترین آن‌ها را انتخاب کرد. معمولاً اولین راهی که برای یافتن خدمات‌دهندگان بیرونی به ذهنمان می رسد، جست‌وجو در اینترنت است؛ اما نتایجی که در لیست جست‌وجوهای گوگل به دست می‌آیند، حتی اگر پراکنده و بی‌ربط نباشند، به راحتی قابل اعتماد نیستند و ممکن است در پس آن‌ها خطرهایی از جنس کلاهبرداری در کمین باشد. همچنین نظافت منزل کاری است که همواره باید به صورت مستمر و مداوم انجام شود. نظافت یکی از کارهای روزانه است که به زمان نسبتاً زیادی نیاز دارد؛ اگر قرار باشد میهمانانی به منزل شما بیایند و یا خانم خانواده در بیرون از منزل شاغل باشد، آن‌گاه انجام نظافت منزل کاری به شدت سخت و طاقت‌فرسا بوده و باعث خواهد شد که به کارهای دیگر نتوانید رسیدگی کنید. به همین خاطر بهتر است که نظافت به شخص یا اشخاص بیرونی که دارای مهارت‌های لازم در انجام خدمات منزل هستند، بسپارید.

افراد قابل اعتماد برای نظافت منزل را از کجا پیدا کنیم؟

این دقیقاً همان کاری است که استادکار برای شما انجام می‌دهد. فرض کنید که قرار است تا چند ساعت دیگر برای شما میهمان بیاید اما شما هنوز به هیچ کدام از کارها نرسیده‌اید و زمان کافی برای نظافت منزل ندارید؛ به همین دلیل باید کسی را از بیرون بیاورید؛ یا فرض کنید دیروقت است و مهمان‌ها رفته‌اند و انبوهی از ظرف‌های نشسته را برای شما باقی گذاشته‌اند! در چنین وضعیتی نه خودتان توانایی شستن همه آن‌ها را دارید و نه امکان محول کردن کار به فردا وجود دارد. به همین دلیل باید فورا شخص قابل اعتمادی را پیدا کنید؛ برای این کار می‌توانید با نصب اپلیکیشن استادکار در سریع‌ترین زمان ممکن نیاز خود را برطرف کنید. استادکار مجموعه‌ای از متخصصان در حوزه‌های مختلف را به شما معرفی می‌کند که می‌توانید در هر لحظه از شبانه روز از خدمات آن‌ها در منزل یا هر مکان دلخواه دیگری استفاده کنید. اپلیکیشن استادکار به شما کمک می کند که حتی در روزهای تعطیل هم از خدمات موردنیاز خود بهره مند شوید.

استفاده از پلتفرم استادکار چه مزیت‌هایی دارد؟

یکی از مزایای استفاده از پلتفرم استادکار شفافیت قیمت‌ها است؛ به گونه‌ای که تمام خدمات ارائه شده از جمله خدمات منزل دارای تعرفه‌های مشخصی هستند و این مسئله مانع از سوء استفاده‌های احتمالی خواهد شد. همچنین تنوع خدمات ارائه شده بر اساس قیمت سبب ایجاد نوعی رقابت در عرضه‌ خدمات با کیفیت شده است که در نهایت به نفع مشتری تمام می‌شود.

تعمیر و سرویس لوازم خانگی، شست‌وشو و نظافت، تأسیسات (لوله‌کشی آب و گاز، برق کاری و...)، خدمات ساختمانی و دکوراسیون، خدمات کامپیوتر و موبایل، خدمات آموزشی، خدمات پزشکی، خدمات سلامت و زیبایی، خدمات خودرویی و خدمات حقوقی و وکالت از جمله حوزه‌های خدماتی هستند که توسط متخصصان استادکار برای مشتریان قابل انجام است. همین تنوع حوزه‌ها سبب شده تا مشتریان برای دسترسی به متخصصان مربوطه سردرگم نشوند و بتوانند به راحتی در کمترین زمان تمام نیازهای خود را برطرف کنند. برای آگاهی از خدمات و تعرفه‌ها می‌توانید به سایت استادکار مراجعه کرده و یا اپلیکیشن استادکار را در تلفن همراه خود نصب کنید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب