امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 30909 تاریخ انتشار: شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۳:۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور بیش از 93 درصدی سهامداران حقیقی و حقوقی؛

مجمع بیمه رازی برگزار شد

خبرایران: مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت بیمه رازی برای بررسی صورت های مالی و ترازنامه سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 1396 در روز شنبه، سی ام تیر ماه 1397، با حضور بیش از 93 درصدی سهامداران حقیقی و حقوقی در سالن چند منظوره ساختمان مرکزی بیمه رازی برگزار شد.
مجمع بیمه رازی برگزار شد
به گزارش خبرایران از روابط عمومی بیمه رازی، مهندس بهمن یزدخواستی به عنوان رئیس مجمع انتخاب و آقایان علی اکبر دیلمانی زاد و مهران رضوانی به عنوان ناظرین و آقای اسمعیل ملکی به عنوان دبیرمجمع، مهندس یزدخواستی را در برگزاری جلسه یاری کردند.

گفتنی است آقایان محمد علی جلالی و محمدرضا امیری از مؤسسه حسابرسی سامان پندار(حسابداران رسمی) به عنوان حسابرس و بازرس قانونی، آقایان بهروز قزلباش و یوسف مقدمی به عنوان نمایندگان بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سرکار خانم نیکو جوان بخت به عنوان نماینده سازمان بورس در جلسه حضور داشتند.

گزارش هیات مدیره توسط  آقای یزدخواستی و گزارش حسابرس و بازرس قانونی توسط نماینده مؤسسه حسابرسی قرائت شد و پس از تبادل نظر افراد حاضر در مجمع، صورت های مالی منتهی به 29 اسفند ماه 1396، با اکثریت آرا به تصویب رسید و مؤسسه حسابرسی سامان پندار مجدداً برای سال مالی 1397 به عنوان حسابرس و بازرس قانونی انتخاب شد.

لازم به ذکر است در جلسه ی فوق، روزنامه های دنیای اقتصاد و اطلاعات به عنوان روزنامه های رسمی شرکت بیمه رازی و معاملات مشمول ماده 129 اصلاحیه قانون مورد تأیید مجمع قرار گرفت.

.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب