امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 30913 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱:۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

همزمان با ولادت با سعادت امام رضا(ع)برگزار می شود؛

مراسم اختتامیه نخستین جشنواره دختران تهران در بوستان پردیس بانوان

خبرایران: مراسم اختتامیه نخستین جشنواره دختران تهران همزمان با میلاد باسعادت امام رضا(ع) در بوستان پردیس بانوان برگزار می شود.
مراسم اختتامیه نخستین جشنواره دختران تهران در بوستان پردیس بانوان

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، وحیدرضا محمدی شهردار منطقه ضمن تبریک فرارسیدن ولادت باسعادت امام رضا(ع) گفت: این جشنواره همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) و دهه کرامت در مجموعه بوستان پردیس بانوان آغاز شد و مراسم اختتامیه آن، با حضور شهروندان و بانوان اجرایی و مسئول در امور شهری، پیشکسوتان، هنرمندان و بانوان خیر و نیکوکار روز میلاد امام رضا(ع) انجام می شود.

به گفته وی، هم اکنون بوستان پردیس با اجرای مسابقات فرهنگی، المپیاد ورزشی روزانه،  نشست های دوستانه و صمیمی، کارگاه های آموزشی و مهارت افزایی، معرفی و نمایش فیلم وکتاب و معرفی چهره های برتر دختران، نمایشگاه های محصولات صنایع دستی دختران و محصولات فرهنگی عفاف و حجاب میزبان بانوان تهرانی است.

شهردار منطقه با اشاره به اینکه مجموعه ورزشی بوستان پردیس بانوان با انجام عملیات بهسازی و استقرار تجهیزات مناسب در این روز بازگشایی می شود، افزود: مرمت و بهینه سازی مجموعه آبی پردیس از سال گذشته شروع شده و اکنون آماده بهره برداری است.

محمدی با اشاره به امکانات ویژه تفریحی و فرهنگی این مجموعه یادآور شد: بوستان پردیس با داشتن استخر، سونا و جکوزی برای مادران و کودکان، خانه اسباب بازی، ایستگاه دوچرخه سواری، مجموعه های ورزشی روباز و سرپوشیده، کتابخانه، سالن آمفی تئاتر، مجموعه تفریحی تشک پرشی، سینما چند بعدی و مجموعه غرفه های فروش پوشاک و سایر نیازمندی های بانوان آماده خدمت رسانی است.

لازم به ذکر است بوستان پردیس بانوان روزانه میزبان حداقل 5 هزار نفر از شهروندان است که از راه های دور و نزدیک برای استفاده از فضای اختصاصی بانوان به این مرکز مراجعه می کنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب