امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 30993 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

دبیر اجرایی بیستمین کنگره دامپزشکی ایران اعلام کرد؛

راه اندازی 3 کمیته تخصصی مهم براي اولين بارو استفاده از ظرفیت دانشجویی دستاوردهای بیستمین کنگره دامپزشکی ایران بود

خبرایران: دبیر اجرایی بیستمین کنگره دامپزشکی ایران با جمع بندی دستاوردهای اولین نمایشگاه تخصصی ایران وت گفت: راه اندازی اتاق فکر دارویی تحقیق و توسعه، کمیته اخلاق دامپزشكي و کمیته داروهاي گياهي و طب مكمل در آینده نزدیک و پیش رو در جامعه دامپزشکی از جمله دستاوردهای این کنگره است.
راه اندازی 3 کمیته تخصصی مهم براي اولين بارو استفاده از ظرفیت دانشجویی دستاوردهای بیستمین کنگره دامپزشکی ایران بود

به گزارش خبرایران از ستاد خبری بیستمین کنگره دامپزشکی ایران و اولین نمایشگاه بین المللی ایران وت، امیرعلی امیری دبیر اجرایی این کنگره با جمع بندی دستاوردهای اولین نمایشگاه تخصصی دامپزشکی و تکنولوژی های نوین(ایران وت) بیان کرد: در این نمایشگاه دو امر مورد توجه قرار داشت. نخست حمایت از تولید داخلی و کارآفرینی بود که با تاکید بر حضور شرکت های داخلی در زمینه فناوری و تجهیزات دامپزشکی، واکسیناسیون و دارو هاي دام و طیور مطرح بود و متخصصان حوزه دامپزشکی با دستاوردهای جدید این رشته آشنا شدند.
وی افزود: با توجه به این که همه بازدیدکنندگان از این نمایشگاه از متخصصان رشته دامپزشکی(دانشجویان و اساتید) بودند، نگاه کاملا تخصصی و بحث های جدی بر فضای کنگره و نمایشگاه حاکم شد.
امیری با اشاره به برگزاری سه پنل مهم در بیستمین کنگره دامپزشکی ایران خاطر نشان کرد: پنل تحقیق و توسعه دارویی با حضور اکثریت روسا و معاونان مرتبط با این حوزه و پنل آسیب شناسی مشکلات دامپزشکی مباحث مهمی را در جریان کنگره به راه انداخت. همچنین پنل حمایت از رفاه و حقوق حیوانات و اخلاق دامپزشکی برای اهالی رشته دامپزشکی مبانی شرعی و فقهی ارتباط با حیوانات در جریان تحقیق و پژوهش را واضح تر کرد و مرزهای حقوق و وظایف ارتباط میان حیوانات و رشته دامپزشکی و اهل فن را از منظر رشته های دیگر مشخص ساخت.
وی در پایان از شکل گیری کمیته های جدید در حوزه دامپزشکی و رشته های مرتبط خبر داد و گفت: از جمله دستاوردهای بیستمین کنگره دامپزشکی ایران راه اندازی اتاق فکر دارویی تحقیق و توسعه، کمیته اخلاق دامپزشکی و کمیته گیاهان دارویی در آینده نزدیک و پیش رو در جامعه دامپزشکی است. همچنین از نیروهای جوان و کمیته دانشجویی نیز با توجه به ظرفیت های پذیرش زیاد دانشگاه ها قرار است در بخش های مختلف استفاده شود.
بیستمین کنگره دامپزشکی ایران و اولین نمایشگاه تخصصی ایران وت یکم تا سوم مرداد ماه در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب