امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 30994 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۳:۵۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیر علمی شرکت رویان دارو خبر داد:

عرضه داروی مایتو فید پلاس ضد جرب قرمز طیور در اولین نمایشگاه بین المللی ایران وت

خبرایران: مدیر علمی شرکت رویان دارو از ارائه داروی مایتو فید پلاس ضد جرب قرمز طیور در اولین نمایشگاه تخصصی دامپزشکی و تکنولوژی های نوین(ایران وت) خبر داد.
عرضه داروی مایتو فید پلاس ضد جرب قرمز طیور در اولین نمایشگاه بین المللی ایران وت

به گزارش خبرایران از ستاد خبری بیستمین کنگره دامپزشکی ایران و اولین نمایشگاه بین المللی ایران وت، دکتر رضا طوایف مدیر علمی شرکت رویان دارو با اشاره به ارائه داروی جدید مایتو فید پلاس در صنعت دامپزشکی توسط این شرکت بیان کرد: این دارو ضد جرب قرمز و محرک رشد طیور است که برای اولین بار در نمایشگاه تخصصی دامپزشکی و تکنولوژی های نوین(ایران وت) ارائه شده است. پس از مصرف این دارو در مرغداری ها شدت جرب در طیور کاهش یافته و با فرار املاح بار آلودگی کم می شود.
وی افزود: داروی مایتو فید پلاس در سال ٩٢توسط دکتر امیرعلی امیری فرموله شده و در سال ٩٥در سازمان دامپزشكي كشور ثبت شداگرچه نمونه های مشابه خارجی آن با ترکیبات متفاوت در دنيا وجود دارداماداروی ثبت شده خارجی دیگری که به شکل پودر خوراکی برای رفع جرب قرمز طیور با تاثير همه جانبه کاربرد داشته باشد، موجود نیست. این دارو به عنوان پودر مخلوط در دان متشکل از سیر، اکالیپتوس، آویشن و بابونه مي باشد.
بیستمین کنگره دامپزشکی ایران و اولین نمایشگاه بین المللی ایران وت عصر امروز-چهارشنبه 3 مرداد- به کار خود پایان می دهد.
این رویداد با ریاست دکتر پیام محبی رئیس جامعه دامپزشکان ایران، دبیری علمی دکتر شاپور رضا شجاعی دانشیار دانشگاه و دبیری اجرایی دکتر امیرعلی امیری نائب رئیس جامعه دامپزشکان ایران در حال برگزاری است.
  بیستمین کنگره دامپزشکی ایران و اولین نمایشگاه بین المللی ایران وت توسط جامعه دامپزشکان ایران و با همکاری و مشارکت سازمان دامپزشکی کشور، سازمان نظام دامپزشکی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشکده های دامپزشکی دانشگاه های دولتی و آزاد اسلامی، موسسات و انستیتوهای تحقیقاتی و سایر تشکل‌های حرفه‌ای، تولیدی و خدماتی دامپزشکی در شبستان مصلی امام خمینی(ره) تهران در جریان برگزاری است.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت www.20ivc.com و www.iranvetexpo.com  مراجعه کنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب