امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 31 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱:۴۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در صورت قرار گرفتن در فهرست «یک درصد برتر جهان»؛

دانشمندان پزشکی ایران 500 میلیون ریال تشویقی می گیرند

خبرایران: معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت اعلام کرد: اعضای هیات علمی آموزشی و پژوهشی که بر اساس گزارش European Software Institute) ESI) به عنوان دانشمند یک درصد برتر جهان معرفی شده‌اند، مورد حمایت تشویقی 500 میلیون ریالی قرار می‌گیرند.
دانشمندان پزشکی ایران 500 میلیون ریال تشویقی می گیرند

به گزارش خبرایران؛ دکتر رضا ملک‌زاده در نامه‌ای خطاب به رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی، رییس انستیتو پاستور ایران و مدیرعامل سازمان انتقال خون جزئیات این حمایت تشویقی را اعلام کرد.

وی افزود: این تشویق در راستای ترغیب و تشویق اعضای هیات علمی آموزشی و پژوهشی در جهت توسعه تحقیقات و ارتقا در رتبه‌بندی‌های بین المللی اجرایی می‌شود.

معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت گفت: بر اساس این دستورالعمل تمامی اعضای هیات علمی که بر اساس گزارش ESI به عنوان دانشمند یک درصد برتر جهان معرفی می‌شوند، مشمول دریافت 250 میلیون ریال اعتبار تشویقی و 250 میلیون ریال اعتبار تحقیقاتی می‌شوند.

بر اساس این گزارش،‌ اجرای این ابلاغیه شامل افرادی می‌شود که از آذرماه 92، به فهرست موجود اضافه شوند و محل تامین بودجه مربوطه از محل اعتبارات معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب