امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3107 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۸:۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

هم‌زمان با سالگرد شهادت علامه شهید مطهری؛

رونمایی از تصاویر بازیگر نقش استاد مطهری در «معمای شاه»/ ۶۵ درصد سریال تولید شده است

هم‌زمان با شب شهادت استاد شهید مطهری، از بازیگر نقش این شهید والامقام در مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» رونمایی شد.
رونمایی از تصاویر بازیگر نقش استاد مطهری در «معمای شاه»/ ۶۵ درصد سریال تولید شده است
به گزارش خبر ایران،مراسم رونمایی از گریم و بازیگر نقش استاد شهید مطهری درمجموعه تلویزیونی معمای شاه به کارگردانی محمدرضا ورزی بعد از ظهر امروز -پنجشنبه 11 اردیبهشت ماه- در موزه این شهید گران‌قدر برگزار شد.

 علی مطهری فرزند استاد مطهری به همراه خانواده‌اش و همچنین محمدرضا ورزی کارگردان، علی لدنی تهیه‌کننده، شهرام خلج طراح گریم، رسول توکلی بازیگر این نقش و نمایندگان رسانه‌های جمعی حضور داشتند.

بنا بر این گزارش، در این مراسم، مطهری در سخنانی اظهارداشت: خوشبختانه گریم بازیگر قابل قبول است و حدود 90 درصد با پدرم شباهت دارد. البته در این میان نکاتی هم وجود دارد که امیدوارم آنها نیز برطرف شود.

وی در ادامه خطاب به توکلی اظهارداشت: امیدوارم نقش استاد مطهری را به خوبی ایفا کنید و هرچه این نقش به واقعیت نزدیک‌تر باشد، بهتر است.

به گزارش فارس، در ادامه این مراسم نیز ورزی گفت: سریال معمای شاه به سلطنت محمد رضا شاه پهلوی می‌پردازد و در این مقطع نهضت امام خمینی(ره) نیز آغاز می‌شود. همراه امام افراد و شخصیت‌هایی حضور داشتند که قهرمانان ما در تاریخ هستند و قطعا یکی از این افراد شهید مطهری است.

ورزی با بیان اینکه تا به حال حدود 65 درصد از کار تصویربرداری به پایان رسیده است، عنوان داشت: شهرک غزالی مقصد بعدی ما برای تصویربرداری است و البته امیدوارم ما در کل کار و خروجی که به روی آنتن می‌رود نیز موفق بوده باشیم و محتوای غنی به مخاطب ارائه دهیم.

ورزی در این مراسم اعلام کرد که معمای شاه از تابستان، جمعه‌شب‌ها ساعت 22:30 روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

 رسول توکلی نیز در این مراسم ضمن بیان اینکه ایفای نقش شهید مطهری کار بسیار سختی است، گفت: بازی و طراحی گریم شهید مطهری خیلی سخت است اما دلم روشن است و از آقای مطهری می‌خواهم تا در ایفای نقش این شهید بزرگوار به من کمک‌های لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: گریم من در ای نسریال آسان نبود و از قطعاتی برای ایجاد شباهت بیشتر در گریم من استفاده شد.

توکلی متولد اصفهان است و تخصصش اسکلت سازی و بندر سازی می باشد. توکلی که مدیریت شرکت تولید فیلم نقش جهان را بعهده دارد، از نوشتن غفلت نکرده سناریوهای: باورناباوری ها، ردپا، آه زنگها، خواب یخی، ‌استخدام، اسم من رسول را به رشته تحریر درآورد و موفق به نگارش کتاب جمعه میدان خالی نبود، شد. لازم به ذکر است توکلی علاوه بر فعالیتهای هنری خود، برنامه های تلویزیونی هفت روز (26 قسمت) و با شما برای شما، را نیز بعنوان مجری تجربه کرده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب