امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 31074 تاریخ انتشار: سه شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۹:۵۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

ضرورت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در توسعه اقتصادی منطقه۲۲

خبرایران: شهردار منطقه۲۲ بر ضرورت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در توسعه اقتصادی منطقه۲۲ تاکید کرد.
ضرورت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در توسعه اقتصادی منطقه۲۲

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، علی نوذرپور شهردار منطقه۲۲ در دیدار با دبیران شورایاری‌های محلات منطقه۲۲، با اشاره به مشکلات مالی منطقه۲۲ اظهار داشت: بودجه شهرداری تهران به تبع رعایت قوانین شهرسازی، کاهش پیدا می کند و مدیریت شهری اعتقادی به درآمدهای غیر مجاز ندارد.
 شهردار منطقه۲۲ با توجه به بدهی ۵۴ هزار ملیاردی شهرداری به پیمانکاران اعلام داشت: پرداخت بدهی به پیمانکاران از الویت های برنامه های مدیریت شهری است و انتظار نمی رود قبل از پرداخت بدهی‌ها وارد پروژه‌های جدید شویم.
 نوذرپور با بیان اینکه کل کشور با مشکلات اقتصادی روبرو است عنوان داشت: اولین راهکار برای حل مشکلات مالی کاهش هزینه‌ها است که شامل شهرداری‌ها، شورایاری‌ها و سرای محلات می شود. ما همه یک ملت برای یک کشور هستیم و باید دست در دست هم رو به جلو حرکت کنیم.
 شهردار منطقه ۲۲ دومین راهکار خود را برای مقابله با کمبود بودجه استفاده از سرمایه های بخش خصوصی عنوان کرد و اظهار داشت: استفاده از توان و ظرفیت بخش خصوصی در توسعه اقتصادی منطقه و رفع مشکلات استفاده کرد.
 وی همچنین مشارکت مردم در برنامه‌های مدیریت شهری را سومین راهکار خود در مقابله با کمبود بودجه دانست و گفت: شورایاری‌ها پل ارتباطی ما با شهروندان هستند و انتظار انتقال صحیح اقدامات مدیریت شهری را به شهروندان و انتقال مشکلات مردم را به ما از شما داریم.
 نوذرپور شورایاری‌ها را جزئی از شاکله مدیریت شهری دانست و ادامه داد: شورایاری ها بالاترین سهم را در اطلاع رسانی اقدامات شهرداری به شهروندان دارند و تمام حضور ما و شما برای رفع مشکلات شهروندان است.
 شهردار منطقه۲۲ با بیان اینکه محلات منطقه ۲۲ ابر منطقه هستند اظهار داشت: محله های منطقه۲۲، از وسعت بیشتری نسبت به محلات مناطق دیگر برخوردار هستند و این موضوع کار را دوچندان برای مدیریت شهری منطقه۲۲ کرده است.
 نوذرپور در پایان با بیان اینکه منطقه۲۲ از لحاظ رضایتمندی شهروندان اولین مقام را در میان دیگر مناطق دارد گفت: با شناسایی درست محلات و مدیریت صحیح محله اتفاقات بزرگ و خوبی در حال انجام است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب