امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 31088 تاریخ انتشار: سه شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۴:۲۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

یاسر علیزاده اعلام کرد؛

خدمات «تاپ» با بهره گیری از تکنولوژی واقعیت مجازی/ رونمایی از کمپین جدید اپلیکیشن تاپ

خبرایران: تجارت الکترونیک پارسیان در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکامپ با استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی (VR) برای اولین بار به معرفی خدمات اپلیکیشن پرداخت الکترونیک تاپ پرداخت.
خدمات «تاپ» با بهره گیری از تکنولوژی واقعیت مجازی/ رونمایی از کمپین جدید اپلیکیشن تاپ
یاسر علیزاده مدیر روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ) با اعلام این خبر گفت: این شرکت با رونمایی از ۳ برنامه واقعیت مجازی و با استفاده از کانسپت آرامش و راحتی به معرفی نحوه خرید بلیت قطار، اتوبوس و هواپیما در قالب های هیجان انگیزی اقدام کرد که با استقبال بی نظیری از سوی مخاطبین روبرو شد.
 
علیزاده گفت: اپلیکیشن تاپ از کمپین جدید خود با عنوان تاپ از شنبه رونمایی کرد در این جشنواره کاربران تاپ هر شنبه در یک قرعه کشی بزرگ شرکت داده خواهند شد و پس از انجام قرعه کشی بصورت زنده که از طریق صدا و سیمای  و با نظارت ناظر این سازمان برگزار می گردد هر شنبه به ۷ برنده جایزه به مبلغ ۱۰ میلیون تومان و به یک نفر برنده ۳۰ میلیون تومان جایزه خواهد داد.
 
وی در بخش دیگری از گفتگوی خود اظهار داشت : شرکت kala.ir از زیر مجموعه های این شرکت امکان خرید اینترنتی کالا را در اپلیکیشن تاپ فراهم آورده و کاربران با مراجعه به غرفه تاپ از بن تخفیف ویژه خرید از این سایت بهره مند خواهند شد.
 
وی در پایان از حمایت اپیکیشن تاپ از جشن حافظ اشاره کرد و در این خصوص گفت: برای نخستین بار هنردوستان عزیز کشورمان می توانند چهره محبوب خود را از طریق اپلیکیشن تاپ انتخاب نمایند و گزینه انتخاب رای هم اکنون در اپلیکیشن فعال شده است.
 
یادآور می شود، نمایشگاه الکامپ از ۶ الی ۹ مرداد در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب