امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 31171 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲:۳۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آیین نامه بخش «جلوه­گاه امید» سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم­های کودکان و نوجوان

خبرایران: آیین نامه بخش «جلوه­گاه امید» سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم­های کودکان و نوجوان منتشر شد.
آیین نامه بخش «جلوه­گاه امید» سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم­های کودکان و نوجوان

در آستانه برگزاری «سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم­های کودکان و نوجوان» و با توجه به اثر بخشی و فرهنگ سازی سینما  برای جامعه  ایرانی و از آنجا که تنوع موضوعی در آثار سینمایی خصوصاٌ سینمای کودک و نوجوان و در راستای حمایت از سینمای ملی میتواند بستر جدیدی را برای فعالیت سازمان ها و نهادهای خصوصی و دولتی ترسیم کند بخش ویژه ای با عنوان "جلوه­گاه امید" با مشارکت سازمانهای دولتی و غیردولتی برگزار می شود

مقررات:

1- سازمانهای دولتی و خصوصی می توانند ضمن بررسی آثاری که در بخش مسابقه سینمای ایران جشنواره پذیرفته شده اند به فیلم های منتخب از نگاه خودبا توجه به اولويت هاي موضوعي سازمان متبوع  جوایزی اهدا نمایند.

2- هیئت داوران هر سازمان مشتمل بر سه نفر از کارشناسان فرهنگی و هنری است که حضور یک نفر از داوران از میان کارگردانان، بازیگران، تهیه کنندگان، مدرسان و منتقدان سینما و یا یکی از مشاغل اصلی فنی در سینما با صلاحیت علمی و هنری و دو نَفَر إز كارشناسان سازمان مذكور خواهد بود

3- پس از درخواست تقاضا از سوی سازمانها؛ چگونگی مشارکت از سوی جشنواره بررسی و اعلام خواهد شد. همچنین پس از توافق فرم تکمیل شده به همراه معرفی نماینده تام الاختیار، یک نسخه لوح فشرده حاوی آرم سازمان و عکس و رزمه هیات داوران می بایست در اسرع وقت به مدیریت این بخش ارائه گردد.

4- حداقل میزان مشارکت هر سازمان مبلغ هفتاد میلیون ریال می­باشد که بین یک یا دو انتخاب خواهند داشت.

5- برنامه بازبینی فیلم­های بخش مسابقه جشنواره از سوی دبیرخانه این بخش تنظیم و داوران هر سازمان موظفند در زمان­بندی ارائه شده نسبت به تماشا و داوری فیلم­ها اقدام نمایند.

6- در مراسم اهدای جوايز  "بخش جلوه­گاه امید" که به صورت جداگانه و با حضور مقامات و روسای سازمانها و نهادها برگزار خواهد شد نماینده هیئت داوران یا بالاترین مقام سازمان برای اهدای جایزه در جایگاه حضور خواهند یافت و بیانیه های هیئت داوران، تنها از طریق روابط عمومی جشنواره در فضای رسانه ای منتشر خواهد شد.

7- آخرین مهلت درخواست و تکمیل فرم تقاضا 30 مرداد ماه 1397 میباشد و این تاریخ تمدید نخواهد شد.

8- در صورت به حد نصاب نرسیدن تعداد سازمان­ها ممکن است این بخش حذف شود و در اینصورت جوایز تحویل داده شده به دبیرخانه، عودت خواهد شد.

مدارک لازم جهت مشارکت:

1- تکمیل فرم تقاضای حضور

2- اصل فیش( اصل فیش واریزی مبلغ مشارکت به حساب جاری شماره ........................... به نام ....................... بانک .............................

فرم تقاضای حضور در بخش جلوه­گاه امید سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم­های کودکان و نوجوانان

نام وزارتخانه، نهاد، سازمان و یا انجمن متقاضی:

نام نماینده تام الاختیار و مسئولیت سازمانی: (جای عکس تعریف شود )

سال تولد:                                        محل تولد :                              تحصیلات :      رشته تحصیلی :

شماره تلفن ثابت:                                شماره تلفن همراه:                              شماره نمابر:

پست الکترونیکی:                                               آدرس سایت:

مشخصات داوران: (جای عکس برای هرکدام از داوران در سایت  تعریف شود )

1-نام و نام خانوادگی :               سال تولد :                            محل تولد :                تحصیلات :        رشته تحصیلی :          

    رزمه : (150 کلمه )          تلفن ثابت:                                  شماره همراه  :                         پست الکترونیکی  :

 

2-نام و نام خانوادگی :               سال تولد :                            محل تولد :                تحصیلات :       رشته تحصیلی :                      

رزمه : (150 کلمه )                   تلفن ثابت:                           شماره همراه  :                         پست الکترونیکی  :

3-نام و نام خانوادگی :               سال تولد :                            محل تولد :                تحصیلات :          رشته تحصیلی :                    

رزمه : (150 کلمه )                 تلفن ثابت:                             شماره همراه  :                         پست الکترونیکی  :

شاخص های داوری مورد نظر از سوی سازمان  :

نام و نام خانوادگی

مهر و امضا

آدرس: خیابان آمادگاه، روبروی هتل عباسی، مجتمع عباسی، دفتر جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان- کد پستی: 8144917886      تلفن: 32225535 و تلفکس: 32221298 اعلام آمادگی نمایند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب