امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 31175 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

طرح گفتگو در شهر (کتابخانه انسانی) به ورودی غربی پایتخت رسید

خبرایران: معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 از اجرای طرح گفت و گو در شهر با شعار "مرداد؛ ماه گفتگو، با هم حرف بزنیم" در راستای تحقق شعار "تهران؛ شهر زیست پذیر، شهروند مشارکت پذیر" با مشارکت کانون های سلامت-محور این منطقه خبر داد.
طرح گفتگو در شهر (کتابخانه انسانی) به ورودی غربی پایتخت رسید

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه21، حسین معینی کربکندی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه با بیان خبر فوق گفت: امروزه افزایش جمعیت و توسعه شهرنشینی به حدی است كه باعث ایجاد وضعیت مخاطره آمیز و آسیب پذیر برای جوامع رو به توسعه شده و موجب گسستن ارتباط میان انسان و محیط زندگی او شده و این شكاف، در كشورهای در حال توسعه و به ویژه در كلانشهرهای آن بیش از هر زمان دیگری موجب افول سطح  كیفیت زندگی شهری است.

وی در ادامه با اشاره به این مهم که بوستان های محلی می توانند به عنوان بسترهای مناسبی برای توسعه روابط اجتماعی و ارتقای ارزش های فرهنگی جامعه در جهت ایجاد انسجام اجتماعی استفاده شوند، افزود: در طرح "کتابخانه انسانی"، کتاب ها افرادی هستند که می خواهند داستان زندگی خود را برای دیگران تعریف کنند.

معینی کربکندی از جمله اهداف اجرای این طرح را تشویق شهروندان به گفت و گو و ارتباط بیشتر با یکدیگر، جلب مشاركت مردمی و افزایش سرمایه اجتماعی از طریق توسعه فضاهای گفتمانی و عمومی در قالب پاتوق های گفتگوی اجتماعی با مدیریت شهروندان فعال و با تجربه، سازمان های مردم نهاد و افراد متخصص بر شمرد.

شایان ذکر است؛ طرح گفت و گو در شهر (کتابخانه انسانی) به مدت هجده روز از روز سه شنبه 2مرداد لغایت جمعه 19مرداد  از ساعت 19الی 20:30در بوستان نیلوفر واقع در بلوار نیلوفر غربی، جنب سازمان آتش نشانی برگزار می شود.

 

 

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب