امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 31183 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۳:۵۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون تبلیغات مرکز ارتباطات شهرداری تهران خبر داد؛

نصب 100 بنر تبریک روز خبرنگار برای رسانه‌های فعال

خبرایران: معاون تبلیغات مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهردار تهران از نصب حدود 100 سازه تبلیغاتی برای تبریک روز خبرنگار به صورت اختصاصی و با درج لوگوی رسانه‌های فعال در سطح شهر تهران خبر داد.
نصب 100 بنر تبریک روز خبرنگار برای رسانه‌های فعال

پوریا سوری در گفتگویی در خصوص نصب بیلبوردهای ویژه تبریک روز خبرنگار در سطح شهر تهران گفت: رویه‌این بوده که در سال‌های گذشته شهرداری تهران روز خبرنگار را به صورت کلی با نصب بیلبوردهایی تبریک می‌گفته، البته در برخی سال‌ها نیز این کار انجام نشده است که با توجه به تغییر رویه و حضور افرادی  از جنس رسانه در مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران،ذ برای امسال اقدام ویژه‌ای برای تبریک این روز انجام شده است.

وی افزود: پس از بررسی به ایده اولیه خوبی رسیدیم که بتوانیم بیشتر و بهتر قدردان همکاران خود باشیم. ضمن اینکه مردم نیز با لوگوی رسانه‌های معتبر در سطح شهر آشنا می‌شوند و اهالی هر محله می‌دانند که در محله آنها رسانه‌ای فعال است و خبرنگارانی برای گسترش آگاهی آنها هر روزه فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: تلاش کردیم با اجرای این طرح اهالی بدانند که هر روزه حاصل دسترنج خبرنگارانی که در این رسانه‌ها فعالیت می‌کنند را در جهت گسترش آگاهی خود استفاده می‌کنند. لذا بیش از 65 روزنامه و 30 خبرگزاری معتبر که در حال فعالیت هستند و کادر رسانه‌ای دارند احصا شدند و تبریکی با درج لوگوی آنها در نزدیکترین سازه موجود به محل استقرار آنها نصب شده است.

وی تاکید کرد: پس از شناسایی نزدیک‌ترین پایه‌های تبلیغاتی به هر رسانه این پیام‌های تبریک با لوگوی آنها خطاب به آن رسانه نصب شد و اگر در نزدیکی رسانه‌ای این پایه‌های تبلیغاتی وجود نداشت از سازه‌های موقت استفاده شده است.

شهرداری تهران در این طرح رسانه‌های منتقدی که بعضا از مدار مدارا نیز دور می‌شوند را فراموش نکرده و در نزدیکی همه رسانه‌های فعال در عرصه آگاهی رسانی این طرح اجرا شده است.

معاون تبلیغات مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران در خصوص پیام تبریک برای شبکه‌های مجازی نیز گفت: در این طرح سپاسگزاری از تلاش شبکه‌های مجازی که تعداد آنها در حوزه شهری بسیار زیاد است نیز فراموش نشده است اما به دلیل تعدد آنها چند بنر با لوگوی همه این رسانه‌های فضای مجازی در سطح شهر اکران شده است.

وی ادامه داد:‌ در حقیقت نصب پیام تبریک برای رسانه‌ها و خبرنگاران فعال در رسانه‌ها چهار بخش روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و سایت‌های پر مخاطب، صدا و سیما و بنرهایی جداگانه با طراحی متفاوت برای شبکه‌های مجازی را شامل می‌شود.

سوری تاکید کرد: تعدادی سازه و عرشه پل به صورت عام نیز از فردا برای تبریک روز خبرنگار در سطح شهر اکران خواهد شد. تا کنون 55 سازه برای تبریک این روز به رسانه‌های مختلف اکران شده و تا فردا نزدیک به 50 سازه دیگر نیز به این کار اختصاص پیدا خواهد کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که این طرح که در مرکز ارتباطات طراحی و اجرایی شده است، مورد استقبال رسانه‌ها قرار بگیرد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب