امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3119 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

سومین دوره مسابقات ملی بازی‌سازی رایانه‌ای پایان یافت

سومین دوره مسابقات ملی بازی‌سازی که با حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در قالب 36 گروه دانشجویی از سه‌شنبه (9 اردیبهشت) در دانشگاه آزاد اسلامی کاشان برپا شده، امروز (پنجشنبه ) پایان یافت.
سومین دوره مسابقات ملی بازی‌سازی رایانه‌ای پایان یافت

به گزارش خبرایران از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، این دوره از مسابقات با شعار"بازی‌سازی رایانه‌ای با رویکرد اقتصاد فرهنگ‌محور" برگزار شد.

 ذبیح اله فیض آبادی مدیر عامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، بهروز مینایی رییس هیات مدیره و مدیر عامل سابق بنیاد، ابراهیم واشقانی فراهانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد، داود ثمری مدیر کل دفتر ارتباط با صنعت و جامع دانشگاه و جمعی از مدیران سازمان مرکزی دانشگاه آزاد و مسوولان از این مسابقات بازدید کرده و در مراسم پایانی  این رویداد  در  سالن اجتماعات غیاث‌الدین جمشید کاشانی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان ، حضور می یابند.

گروه های بازیساز دانشجویی در این رویداد در قالب 48 ساعت بدون وقفه برای تولید و عرضه بازی به رقابت پرداختند.

در این دوره از مسابقات  ملی بازی سازی  36 تیم 4 نفره از دانشگاه‌های مطرح  کشور همچون صنعتی شریف، علم و صنعت، تهران، دانشگاه آزاد اسلامی کاشان، دانشگاه کاشان، دانشگاه مازندران، آزاد اصفهان، فنی حرفه‌ای قم، شهید جباریان همدان، فخر رازی همدان، آزاد واحد آبادان، فنی مهندسی شهید باهنر شیراز و دیگر دانشگاه‌ها  حضور داشتند.

کارشناسان  بنیاد ملی بازی های رایانه ای نیز در هیات داوری این دوره از مسابقات ملی بازی سازی  حضور داشتند، هیات داوران به 3 گروه برتر بازی  ساز در مراسم پایانی این رویداد  جوایز نقدی ، تندیس مسابقات و لوح تقدیر اهدا می شود.  

همچنین دو گروه 4 نفره از بازی‌سازان انستیتو ملی بازی‌سازی متشکل از دو نفر دیزاینر(طراح) و یک نفرگرافیست و یک نفر برنامه نویس در رویداد یادشده حضور می یابند.گروه های "آسمان آبی" با حضور میلاد بنکدار، نخعی (دیزاینرها)، اعزاز(گرافیست) و مهدی نوروزی(برنامه نویس) و "اقتدار" با حضور آیدین آبادی، رهام سجادی (دیزاینرها)، احسان واعظی گرافیست و حمیدرضا کریمیان (برنامه نویس) به نمایندگی از انستیتو ملی بازی سازی در مسابقات ملی بازی سازی  شرکت داشتند.

 سومین دوره مسابقات ملی بازی‌سازی رایانه‌ای "IRAN GDC 2014"با هدف،کشف استعدادهای خلاق و مبتکر و خلق آثار نو در عرصه بازی‌سازی، آشنایی شرکت‌‌کنندگان با دستاوردها و توان ملی ارایه شده  در زمینه بازی‌های رایانه‌ای، برقراری ارتباط میان صنعت و بازار تجارت از طرفی و دانش و هنر و نو آوری از سوی دیگر و بسترسازی محیط علمی دانشگاه برای بروز و رشد استعدادهای بازی‌سازی مبتنی بر علم و هنر ایرانی اسلامی برگزار شد.

ترویج طراحی و ساخت بازی‌های بومی و ملی مبتنی بر ارزش‌های والای معنوی و ارزشی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، هدف‌گذاری ارتقای میزان انگیزه و اشتیاق دانشجویان و علاقه‌مندان به بازی‌سازی با ایجاد فضایی رقابتی بین دانشگاه‌ها و مراکز ایده پردازی و طراحی و تولید بازی در سطح کشور دیگر اهداف برگزاری مسابقات ملی بازی سازی رایانه ای را تشکیل می دهد.

 

                        

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب