امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 31209 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سینماهدهد با مخاطبان جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان همراه می شود

خبرایران: برنامه تلویزیونی «سینما هدهد» در روزهای برگزاری سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان روانه آنتن شبکه بین المللی هدهد می شود.
سینماهدهد با مخاطبان جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان همراه می شود

به گزارش ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، برنامه تلویزیونی «سینماهدهد» از ۹ الی ۱۵ شهریور ماه به طور روزانه به پوشش اخبار و رویدادهای سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان می پردازد.

این برنامه ترکیبی(استودیویی-گزارشی) که از شبکه هدهد پخش می شود، در استودیو با مهمانان مختلف جشنواره گفتگوی مفصلی داشته و در بخش گزارشی آیین های افتتاحیه، اختتامیه، کارگاه ها و نشست های تخصصی، نمایش فیلم ها و سایر رویدادهای جشنواره را پوشش می دهد.

آیتم اخبار نیز، روزانه به شرح اخبار جشنواره می پردازد و آیتم درحاشیه، که حاشیه های ناب جشنواره را پوشش می دهد، از جمله بخش های این برنامه است.

اجرای سینماهدهد توسط دو مجری و یک گزارشگر انجام می شود.

برنامه تلویزیونی «سینماهدهد» برای دومین دوره متوالی است که به جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان می پردازد و سال گذشته با تولید ۷۰ دقیقه برنامه به صورت روزانه، طولانی ترین برنامه جشنواره بود.

سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان به دبیری علیرضا رضاداد ۸ الی ۱۴ شهریور ۹۷ در شهر اصفهان برگزار می شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب