امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3121 تاریخ انتشار: سه شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۳:۴۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

داوری آثار در 3 بخش اصلی هفتمین جشنواره رسانه های دیجیتال به پایان رسید

ارزیابی و داوری آثار رسیده در بخش های نرم افزارهای تلفن همراه، هنرهای دیجیتال و نیز بازی های رایانه ای و سرگرمی های دیجیتال هفتمین جشنواره رسانه های دیجتال به پایان رسیده است.
 داوری آثار در 3 بخش اصلی هفتمین جشنواره رسانه های دیجیتال به پایان رسید

به گزارش خبرایران از روابط عمومی مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، ارزیابی و داوری آثار رسیده در بخش های نرم افزارهای تلفن همراه، هنرهای دیجیتال و نیز بازی های رایانه ای و سرگرمی های دیجیتال هفتمین جشنواره رسانه های دیجتال به پایان رسیده است.

همچنین داوری آثار بخش های نرم افزارهای رسانه ای و پایگاه های اینترنتی در مرحله نهایی قرار دارند.

ارزیابی و داوری آثار شرکت کننده در هفتمین جشنواره رسانه های دیجیتال توسط متخصصان فناوری اطلاعات، کارشناسان فرهنگی و تولیدکنندگان موفق تحت عنوان کمیته داوری و بر اساس مدل ارزیابی و رده بندی رسانه های دیجیتال صورت می گیرد.

بر اساس این گزارش، به آثار برگزیده هر عنوان از بخش ها، نشان سرآمد اهدا خواهد شد.

شایان ذکر است، از میان آثار هر بخش اصلی جشنواره به فاخرترین اثر نشان عالی سرآمد تعلق خواهد گرفت که بالاترین و پر اهمیت ترین نشان کیفی تولیدات و خدمات فرهنگی دیجیتال به شمار می رود.

گفتنی است هفتمین جشنواره رسانه های دیجیتال با فراهم آوردن بستر رقابت میان تولیدکنندگان به شناسایی و ارزیابی تولیدات رسانه های دیجیتال می پردازد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب