امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 31233 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه 10 اعلام کرد؛

راه اندازی سامانه ارتباط پیامکی با شهروندان منطقه 10

خبرایران : سهیلا صادق زاده شهردار منطقه 10 در شانزدهمین جلسه ملاقات مردمی از راه اندازی سامانه ارتباط پیامکی با هدف فراهم سازی زمینه مشارکت شهروندان برای ارائه خدمات شایسته خبر داد.
راه اندازی سامانه ارتباط پیامکی با شهروندان منطقه 10

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، در این جلسه سهیلا صادق زاده ضمن دیدار چهره به چهره با مراجعان، درخواست ها و دغدغه های آنان را مورد بررسی قرار داد.

وی در حاشیه این برنامه با اشاره به ضرورت توسعه ارتباط با مردم گفت: به منظور تکریم و فراهم سازی زمینه مشارکت شهروندان در مدیریت شهری، سامانه پیامکی منطقه راه اندازی شد.

وی افزود: با فعالیت این سامانه شهروندان می‌توانند نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را در زمینه مشکلات و معضلات سطح منطقه در هر زمان از شبانه روز به صورت پیامک به شماره 2789015 0991 ارسال کنند تا مورد پیگیری و رسیدگی قرار گیرد.

شهردار منطقه یادآور شد: با توجه به اهمیت همراهی مردم با شهرداری برای ارایه خدمت بهینه، راه اندازی این سامانه می تواند در روند نظارت دقیق‌تر بر عملکرد و رفع مشکلات و معضلات سطح منطقه تاثیر به سزایی داشته باشد و بر همین اساس تمامی پیامک‌های دریافتی طبقه بندی و بلافاصله به منظور رسیدگی به واحد مربوطه ارسال می‌شود.

شهردار منطقه در خاتمه اظهار داشت: شهروندان با ارسال پیشنهادات و انتقادات خود به این سامانه پیامکی، شهرداری را در رفع مشکلات و معضلات سطح شهر و همچنین ارائه خدمات رسانی مطلوب یاری خواهند کرد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب