امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 31237 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

باحضور اصحاب رسانه؛

اتوبوس های گردشگری شمیران افتتاح می شود

خبرایران: اولین تور شمیران گردی با اتوبوس های گردشگری هاپ آن هاپ آف با حضور اصحاب رسانه در رینگ و محورهای گردشگری شمال تهران افتتاح می شود.
اتوبوس های گردشگری شمیران افتتاح می شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک،مجید صالحی فیروز آبادی مدیر روابط عمومی شهرداری این منطقه در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که با حضور علی اصغر خرمی شریف قائم مقام شهردار منطقه،محمود منیعی مشاور عالی شهردار منطقه ، خبرنگاران و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات شهرداری منطقه یک برگزار شد با   تبریک 17مرداد - روز خبرنگار- به اصحاب رسانه که مصادف  با سالروز شهادت محمود صارمی و 8 نفر از اعضای کنسولگری ایران در افغانستان به دست طالبان است ، با بیان خبر فوق اظهار داشت : اصحاب رسانه اولین شرکت کنندگان تور شمیران گردی با اتوبوس های گردشگری هاپ آن هاپ آف خواهند بود که به زودی برگزار خواهد شد.
وی گفت: در این رینگ گردشگری در حدود 100جاذبه گردشگری،تاریخی، مذهبی، فرهنگی ،هنری و میراث طبیعی و اماکن تفریحی در نظر گرفته شده است که دارای  10 ایستگاه در سطح منطقه است.
مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک همچنین در جمع خبرنگاران گفت : ما اصحاب رسانه را نمایندگان افکار عمومی در جامعه می دانیم و تلاشمان این خواهد بود که تعاملی سازنده،منسجم و هماهنگ با آنان داشته باشیم و با صداقت،سرعت و دقت ارتباطمان را ادامه دهیم.
صالحی با اشاره به رسالت روابط عمومی ها در مدیریت شهری افزود:وظیفه ما انتقال اطلاعات دقیق و مورد نیاز از طریق رسانه ها به شهروندان است و به دنبال این هستیم تا محتوای ارزشمند و فاخر به نام شمیران و منطقه یک تولید و در اختیار اصحاب رسانه قرار دهیم و تعارضی بین ما و رسانه ها وجود ندارد.
وی با اعلام آمادگی در تعامل سازنده با رسانه ها تصریح کرد: بیاییم در خصوص مسایل شهری دیدگاه شهروندان را جویا و با تعامل یکدیگر،حساسیتهای افکار عمومی را شناسایی و بر اساس آن پرونده خبری ایجاد کنیم تا با ارائه اطلاعات صحیح به شهروندان آنها را در مدیریت شهری منطقه سهیم کنیم.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب