امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 31240 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۵:۴۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پیام رئیس جشنواره سلامت به مناسبت روز خبرنگار

خبرایران: دکتر ایازی در پیامی، بر نقش خبرنگاران در هم‌رسانی نقاط قوت و دستاوردهای حوزه سلامت، تاکید کرد.
پیام رئیس جشنواره سلامت به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش خبرایران از روابط عمومی سومین جشنواره فیلم سلامت، دکتر سید محمدهادی ایازی در پیامی به مناسبت روز خبرنگار با بیان اینکه سلامت اجتماعی، عدالت در سلامت و اجتماعی شدن آن از هدف‌ها و رویکردهای کلان وزارت بهداشت در این دوره است، افزود: این مهم بدون یاری، دیدبانی و پایش پیگیر آن از سوی اهالی رسانه، به نتیجه شایسته در زمان پیش‌بینی‌شده نخواهد رسید. 

وی در بخش دیگری از این پیام با اشاره به اینکه هر جامعه‌ای که جایگاه این قشر فرهیخته را پاس بدارد، پیماینده مراتب بهبود و مدارج پیشرفت خواهد بود، گفت: رسانه‌های گروهی مانع از بروز فساد در سطوح گوناگون به ویژه کلان و در نتیجه بروز بی‌اعتمادی میان مردم و دولت‌ها می‌شوند. 

متن این پیام بدین شرح است:

«سوگند به قلم و آن‌چه می‌نگارد»
خبرنگاران، عاملان شفافیت و نگهبانان حقوق مردم و ساختارهای درست و مردم‌سالارند. هر جامعه‌ای که جایگاه این قشر فرهیخته را پاس بدارد، پیماینده مراتب بهبود و مدارج پیشرفت خواهد بود؛ چرا که رسانه‌های گروهی مانع از بروز فساد در سطوح گوناگون به ویژه کلان و در نتیجه بروز بی‌اعتمادی میان مردم و دولت‌ها می‌شوند. خبرنگاران دیدبانان جامعه و آیینه‌گردانان شرایط آن هستند و از این راه به عمل‌کرد بهینه سیستم‌ها و ارتقای ساختارها یاری می‌رسانند.
بدون شک، سلامت اجتماعی، عدالت در سلامت و اجتماعی شدن آن که از هدف‌ها و رویکردهای کلان وزارت بهداشت در این دوره است، بدون یاری، دیدبانی و پایش پیگیر آن از سوی اهالی رسانه، به نتیجه شایسته در زمان پیش‌بینی‌شده نخواهد رسید. خبرنگاران با گوش‌زد کردن نقاط ضعف، کم‌بودها و کاستی‌ها و هم‌رسانی نقاط قوت و دست‌آوردهای حوزه سلامت، بیش از بسیاری از افراد و چیزها، در بهبود عمل‌کرد و پیش‌رفت آن، بازیگر و یاریگر خواهند بود.
خجسته روز خبرنگار را به همه رهروان راستین این راه، شادباش می‌گویم و پیروزی و بهروزی یکایک این بزرگوران را از خداوند لوح و قلم خواستارم.

    سید محمدهادی ایازی
   معاون اجتماعی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

 

سومین جشنواره فیلم سلامت با هدف نمایش آثار ایرانی با محوریت نقش سلامت در زندگی انسان و با شعار «سلامت برای همه؛ اجتماعی شدن سلامت» از تاریخ 1 تا 5 شهریور 97 به ریاست سید محمدهادی ایازی و دبیری محمد کیاسالار برگزار می‌شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب