امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 31254 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

آسان‌ترین راه برای تهیه غذای مناسب و با کیفیت برای کارمندان

خبرایران: امروزه داشتن نیروی انسانی شاد و با انگیزه، آرزوی هر سازمانی است، اگر سازمان‌های موفق را بررسی کنید متوجه می‌شوید که بزرگ‌ترین نقطه تمایزشان، داشتن نیروی کار بامهارت و توانایی بالا، متخصص و حرفه‌ای است.
آسان‌ترین راه برای تهیه غذای مناسب و با کیفیت برای کارمندان

به گزارش خبرایران، بنابر اعلام  چنگال، این توانایی‌ها و مهارت‌ها به‌تنهایی شکوفا نمی‌شوند مگر اینکه با تشویق‌های مدیران همراه باشد.

برای انگیزه دادن به کارمندان چند فعالیت ضروری مثل اهمیت دادن و توجه کردن به کارمند، ایجاد شرایط کاری مناسب، دادن استقلال و قدرت عمل، درگیر کردن نیروی انسانی در اتخاذ تصمیمات، الهام‌بخشی و چندین مورد مهم دیگر نیاز است و یکی از مهم‌ترین مواردی که موجب ارتقای انگیزه کارمندان می‌تواند باشد راحتی دسترسی به غذا در محیط کار است.

در زمینه تأثیر غذا بر بهره‌وری شغلی، گروهی از محققان به سرپرستی «دان آریلی»  طبق تحقیقی، به این نتیجه رسیدند که تأثیر دادن غذای رایگان به کارمندان، تأثیری به‌مراتب بیشتر از پاداش‌های نقدی دارد. مضاف بر اینکه با تسهیل این مورد دغدغه و چالش ذهنی کارمندان برای تهیه غذای مناسب در محیط کار کامل برطرف خواهد شد و این باعث آرامش ذهنی کارمندان است. 

سایت چنگال با در اختیار قرار دادن بستری جدید برای کسب‌وکارها، رسیدن به این هدف را میسر کرده است.

چنگال در سرویس جدید خود به نام چنگال بیزینس، خدمات ویژه‌ای را به کسب‌وکارها ارائه می‌دهد تا شرکت‌ها برای رفع این نیاز مهم و حیاتی و حمایت از کارمندان خود بتوانند به آسانی و با برنامه‌ریزی قبلی از آن استفاده کنند.

تاریخچه و خدمات چنگال

شرکت ایده‌نگر باربد تجارت، با نام تجاری چنگال فعالیت خود را در زمینه سفارش آنلاین غذا شروع کرده و موفق شده سهم مهمی از بازار سفارش آنلاین غذا را در تهران، کرج و کیش برساند.

چنگال با تکیه به نیروی انسانی خلاق خود، دائماً در حال ارائه سرویس‌های جدید است تا برای استفاده‌ همه‌ اقشار مناسب باشد.

یکی از سرویس‌های ویژه‌ چنگال که اخیراً به خدمات آن اضافه شده، امکان سفارش آنلاین غذا برای شرکت‌ها و سازمان‌ها، همراه با تخفیف و قیمت‌های مناسب است. این خدمات با هدف کمک به واحدهای اقتصادی فعال ارائه شده تا بتوانند استانداردهای محل کار خود را بالاتر ببرند، رضایت کارکنان را بیشتر از گذشته جلب کنند و درنتیجه بهره‌وری بالاتری داشته باشند. این نوع سرویس نیاز اصلی و اساسی تمام کسب‌وکارهای حرفه‌ای است.

شرکت‌ها چطور از چنگال بیزینس استفاده کنند

مدیران شرکت‌ها می‌توانند از طریق ثبت‌نام در سامانه، از خدماتی همچون تخفیف غذا، ارسال به‌موقع و شرکت در قرعه‌کشی ماهیانه استفاده کنند.

برای ثبت‌نام در سامانه چنگال بیزینس کافی است با وارد کردن اطلاعات تماس و وضعیت سازمان خود، ثبت‌نام کنند تا همکاران چنگالی خیلی زود با آن‌ها تماس بگیرند و نحوه همکاری چنگال بیزینس و شرایط همکاری بلندمدت را برای آن‌ها تشریح و توضیح دهند.

مزیت چنگال بیزینس برای شرکت‌ها

با سرویس جدید و ویژه چنگال، کسب‌وکارها خدمات زیر را دریافت خواهند کرد و از مزایای عضویت و استفاده از خدمات منحصربه‌فرد مجموعه چنگال بهره‌مند خواهند شد. 

  • بهره‌مندی از تخفیف و قیمت مناسب
  • دسترسی آسان و سریع به تعداد زیادی رستوران و فست فود
  • داشتن کارمندانی شاد و با انگیزه
  • احساس توجه و درک نیازهای کارمندان توسط شرکت
  • بهینه‌سازی زمان کاری کارمندان و کاهش اتلاف وقت آن‌ها
  • فرهنگ‌سازی و برندینگ شرکت به‌عنوان یک شرکت حرفه‌ای

حتی با استفاده از سامانه سفارش آنلاین غذای چنگال بیزینس، شرکت‌ها برای جذب نیروی کار شایسته و متخصص مزیت رقابتی خواهند داشت.

مزیت چنگال بیزینس برای مدیران

تعداد زیادی از شرکت‌های کوچک و بزرگ در طول ساعت کاری غذای کارکنان خود را تأمین می‌کنند. بعضی از شرکت‌های بزرگ خود اقدام به تهیه غذا می‌کنند و بعضی‌ها هم طی عقد قرارداد با آشپزخانه‌ها و رستوران‌ها، غذای روزانه کارکنان خود را فراهم می‌کنند.

اما تنوع غذایی کم و همچنین نادیده گرفتن سلیقه و انتخاب نیروی کار با توجه به قرارداد با رستوران‌ها، نه‌تنها خیلی وقت‌ها رضایت کارمندان را جلب نمی‌کنند بلکه باعث به وجود آمدن نارضایتی هم می‌شوند. با استفاده از برنامه ویژه چنگال بیزینس کارمندان می‌توانند هر غذایی که دوست داشته باشند را از هر رستورانی که دوست دارند سفارش دهند.

مزیت چنگال بیزینس برای کارکنان سازمان‌ها

کارمندان هر روز دغدغه‌ای زیادی برای نحوه تهیه غذا دارند و این کار بخش زیادی از ذهن‌شان را درگیر می‌کند یا حتی مجبور می‌شوند غذا از خانه ببرند.

برای برطرف کردن دغدغه‌ ذهنی و افزایش روحیه کارمندان، تیم چنگال میزان مشخصی تخفیف برای واحدهای اقتصادی در نظر گرفته تا حق انتخاب کارکنان شرکت‌ها و مشاغل برای انتخاب غذای روزانه خود بالا رفته و از طرف دیگر هزینه سفارش غذا را کاهش دهند.

اگر شما برای تهیه غذای مناسب برای کارمندان و داشتن کارمندان شاد همچنان اقدامی انجام ندادید می‌توانید از اینجا با همکاران چنگال در ارتباط باشید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب