امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 31272 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

با حمایت سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران؛

فراخوان همکاری در طرح «یه لقمه محبت» از موسسات فعال در منطقه 21 بازبینی شد

خبرایران: شهردار منطقه 21 از بازبینی طرح مناسبتی "یه لقمه مهربونی" ویژه ماه مبارک رمضان و تبدیل آن به طرح عمومی و فراگیر "یه لقمه محبت" در آینده ای نزدیک خبر داد.
فراخوان همکاری در طرح «یه لقمه محبت» از موسسات فعال در منطقه 21 بازبینی شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 21، رحمانی شهردار این منطقه با بیان خبر فوق گفت: بي ترديد موضوع گسترش رفاه اجتماعي بدون توسعه و ارتقای سطح مشاركت هاي اجتماعي شهروندان و نيز هم افزايي ظرفيت هاي بالقوه و بالفعل خيرين حقيقي و حقوقي در جهت رفع مشكلات نيازمندان و كاهش فقر و تبعات ناشي از آن موفقيت چنداني در پي نخواهد داشت.

وی در ادامه افزود: طرح "یه لقمه محبت" براي جلب نذورات شهروندان و هديه خيرين با استفاده از ظرفيت های اجتماعی در تمام اوقات سال، فصول و نوبت هاي غذايي صبح، ظهر و شب در سال جاري در نظر گرفته شده است .

این مقام مسئول همچنین خاطر نشان کرد: با شناسايي منابع اجتماعي، خيرين فعالان سطح منطقه 21، علاقه مندان، توليد كنندگان و توزيع كنندگان مواد اوليه در چرخه تهيه و تامين مواد غذايي، نسبت به حمايت از مددجويان تحت سرپرستي در سامانسرا و مراكز تحت پوشش، بی خانمان ها و نيازمندان رها شده سطح ورودی غربی پایتخت اقدام خواهد شد.

رحمانی در پایان اظهار امیدواری کرد: تمام سعی و تلاش معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 بر این است تا با بهره گیری از كليه امكانات جهت كمک به محرومان سطح این منطقه با همکاری خیرین و سازمان هاي غيردولتي فعال، در اجرای اين طرح خداپسندانه گامی بلند برداشته شود.

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب