امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3130 تاریخ انتشار: جمعه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۲:۱۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

محسن محسنی نسب خبرداد؛

بازیگر ترکیه ای کوزی گونی و عشق ممنوعه در فیلمی ایرانی بازی می کند

محسن محسنی نسب تهیه کننده سینما گفت: فیلم سینمایی«مجانی» با حضور «کیوانچ تاتلیتوگ» بازیگر سریال های ترکیه ای «کوزی گونی» و «عشق ممنوعه» ساخته می شود.
بازیگر ترکیه ای کوزی گونی و عشق ممنوعه در فیلمی ایرانی بازی می کند

به گزارش خبرایران، تهیه کننده فیلم سینمایی «لامپ ۱۰۰» اظهارداشت: فیلم سینمایی «مجانی» به کودکان بی سرپرستی که در منطقه قاچاق می‌شوند و مشکلات آن می‌پردازد و پس ار اتمام مراحل نگارش فیلمنامه این اثر سینمایی مراحل پیش تولید آن را آغاز کردیم.

وی در ادامه از حضور کیوانچ تاتلیتوگ بازیگر نقش کوزی در سریال ترکیه ای کوزی گونی به عنوان یکی از بازیگران «مجانی» نام برد و افزود: حضور کیوانچ تاتلیتوگ در این فیلم سینمایی قطعی شده است و به زودی وارد مرحله پیش تولید خواهیم شد.

محسنی نسب تاکید کرد: فیلمنامه را برای دریافت پروانه ساخت به ارشاد ارائه کرده‌ایم که احتمالا در جلسه امروز شورای پروانه ساخت بررسی خواهد شد و به محض دریافت پروانه ساخت در تیر ماه سال جاری مراحل فیلمبرداری این فیلم را در ترکیه که اصلی ترین لوکیشن فیلم در این کشور است و تاجیکستان آغاز خواهیم کرد.

این تهیه‌کننده که «لامپ ۱۰۰» را به کارگردانی سعید آقاخانی در نوبت اکران دارد تصریح کرد که فعلا هیچ زمان مشخصی را برای اکران این فیلم در نظر نگرفته است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب