امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 31328 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۵:۱۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پیام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی

خبرایران: مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور پیامی، ٢٦ مرداد، سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفت.
پیام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی

به گزارش خبرایران از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، متن پیام صادر شده از سوی دکتر سیدتقی نوربخش بدین شرح است:
مردادماه، یادآور بازگشت غرورآفرین سروران آزاده ‏اى است که پس از تحمل سالها رنج و دورى از عزیزان خویش، به وطن بازگشتند و مهر پایان بر سالها چشم انتظاری زدند.
آزادگان دلاور و سرافراز با الهام از مکتب انسان‏ ساز اسلام و درس ‏گرفتن از زندگى انقلابى و حماسه ‏ساز حضرت زینب کبری(س) که اسوه صبر و پایدارى بود، توانستند دوران دشوار اسارت را پشت سر نهند و شکوه مقاومت و پایمردی را بر تارک درخشان ایران اسلامى ثبت کنند.
آنان در دوران اسارت نیز در مقابل دشمن بعثی، ایستادگی و پایمردی ستودنی داشتند و به راستی آزادگی ملت ایران را به جهانیان نشان دادند.
این روز فرخنده و غرور انگیز را به تمامی آزادگان سرافراز و ایثارگران دوران پرافتخار دفاع مقدس، به ویژه همکاران شاغل و بازنشسته آزاده سازمان تأمین اجتماعی تبریک عرض می کنم و برای تمامی این عزیزان، سلامتی و عزت روز افزون از درگاه قادر متعال مسئلت می نمایم.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب