امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 31363 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲:۵۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور مدیر عامل سازمان نوسازی و شهردار منطقه 18:

بررسی راهکارهای تسریع در روند اجرایی پیشروترین پروژه مسکن امید؛ بهاران شرقی

خبرایران: راهکارهای رفع موانع نوسازی و تسریع در روند اجرایی پروژه نوسازی "بهاران شرقی" به عنوان پیشروترین پروژه مسکن امید در جلسه ای با حضور مدیرعامل سازمان نوسازی و شهردار منطقه 18 مورد بررسی قرار گرفت.
بررسی راهکارهای تسریع در روند اجرایی پیشروترین پروژه مسکن امید؛ بهاران شرقی

به گزارش خبرایران از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نوسازی شهر تهران، کاوه حاجی علی اکبری پس از بازدید از وضعیت پیشرفت پروژه نوسازی بهاران شرقی واقع در منطقه 18، در جلسه ای که با حضور شهردار منطقه برگزار شد، نکاتی را جهت تسریع در روند اجرایی این پروژه متذکر شد.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با بیان این که پروژه بهاران شرقی، به عنوان پیشروترین پروژه های مسکن امید در کشور شناخته می شود، یادآور شد: این پروژه، پروژه پایلوت مسکونی است که بر اساس برنامه ریاست محترم جمهور و پیشگامی شهرداری تهران، وضعیت فعال داشته و به لحاظ پیشرفت فیزیکی، از سایر پروژه ها جلوتر است.

علی اکبری با اشاره به جلسات برگزار شده در خصوص این پروژه با نهاد ریاست جمهوری و وزارت نیرو، اظهار داشت: از آنجایی که این پروژه در قالب پروژه های مسکن امید تعریف شده است، مشمول تسهیلات خرید از اعتبارات صندوق یکم و تخفیف در هزینه انشعابات خواهد شد که ساز و کار اجرایی شدن آن در مرحله پیگیری است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران ضمن درخواست حمایت و پشتیبانی ویژه از شهرداری منطقه 18 و سایر نهادها و ارگان های مرتبط، تصریح کرد: پروژه بهاران شرقی یکی از اولویت دارترین پروژه های شهرداری تهران است که امید می رود تا زمستان سال جاری به بهره برداری کامل برسد.

سید محمد فیاض، شهردار منطقه 18 نیز در این جلسه به ارائه بخشی از مشکلات و موانع بر سر راه  نوسازی و روند اجرایی این پروژه پرداخت.

 ضرورت تعیین تکلیف معارضین، محوطه سازی قسمت هایی از پروژه، دریافت کد نوسازی و اخذ انشعابات برق، تجهیز کارگاه، پایان کار و ....  از جمله مهمترین مباحثی بود که در این جلسه مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت.  

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب