امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 31386 تاریخ انتشار: شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱:۵۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

از ۲۳ مرداد تا ۳۱ شهریور ماه ۹۷ صورت می‌گیرد؛

جشنواره فروش فوق‌العاده تابستانی در بزرگ‌ترین فروشگاه پوشاک ایران

خبرایران: مجموعه فروشگاه بزرگ ایرانیان به عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه پوشاک ایران به عرضه محصولات خود می‌پردازد.
جشنواره فروش فوق‌العاده تابستانی در بزرگ‌ترین فروشگاه پوشاک ایران

به گزارش خبرایران، مجموعه فروشگاه بزرگ ایرانیان اعلام کرد: جشنواره فروش فوق‌العاده تابستان این مجموعه از ۲۳ مرداد شروع شده و تا ۳۱ شهریور ماه ۹۷ ادامه دارد. 

این مجموعه برای تمامی اعضای خانواده در سنین و سلیقه‌های مختلف به عرضه انواع لباس زنانه شامل بیش از هزار مدل مانتو (اداری، مجلسی، اسپرت و... )، انواع مختلف شومیز، شلوار، لباس مجلسی (در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع)، لباس راحتی، زیرپوش، تیشرت می‌پردازد.

انواع لباس مردانه در فروشگاه بزرگ ایرانیان شامل پوشاکی همچون کت و شلوار، کت تکی، شلوار، جوراب، پیراهن، زیرپوش مردانه، تیشرت و سویشرت است.

در این مجموعه لباس کودک و نوجوان نیز شامل لباس مجلسی بچگانه (پیراهن مجلسی دخترانه و کت و شلوار پسرانه)، جوراب، تیشرت، لباس راحتی، لباس خواب، لباس نوزادی و مانتو دخترانه است.

انواع اکسسوری که در این فروشگاه به فروش می‌رسد نیز همچون کیف، کفش و صندل برای تمامی سنین و سلیقه‌ها، کراوات، کمربند، بدلیجات، روسری، کلاه و انواع لوازم آرایشی و بهداشتی می‌شود.

فروش فوق‌العاده تابستان ۹۷

سالانه در سه فصل ( بهار، تابستان و زمستان) جشنواره فروش فوق‌العاده با تخفیف‌ برگزار می‌شود.

باشگاه مشتریان فروشگاه ایرانیان

واحد باشگاه مشتریان با اهداف طولانی مدت و رعایت اصول مشتری‌مداری، مفتخر به ارائه خدماتی همچون ایجاد اشتراک برای مشتریان جدید و ارائه تخفیف‌های ۱۰ درصدی در روز تولد و سالگرد ازدواج و تخفیف‌های ۵ درصدی در ماه مناسبتشان است.

ارائه کارت هدیه به ۱۰ نفر از کسانی که روز نخست جشنواره خرید کنند و اهدای کارت هدیه برای افرادی که امتیاز خریدشان به حد نصاب رسیده باشد نیز از خدمات باشگاه مشتریان محسوب می‌شود.

در طرح جدیدی با نام " دوشنبه بازار فروشگاه بزرگ ایرانیان " تمامی خریدهای اعضای باشگاه مشتریان در آخرین دوشنبه هرماه با تخفیف ۱۰ درصدی اعمال می‌شود.

جشنواره فروش فوق‌العاده تابستانی، فرصتی مناسب برای اعضای باشگاه مشتریان است تا علاوه بر مزایای یاد شده از تخفیف‌های جشنواره استفاده کرده و کالای مورد نظر را با قیمت پایین‌تری خرید کنند.

بنابر اعلام فروشگاه بزرگ ایرانیان، این مجموعه در طول سال آمادگی جذب اعضای جدید برای باشگاه مشتریان را دارد.

واحد حواله

با توجه به موقعیت تجاری فروشگاه بزرگ ایرانیان که در تهران، خیابان امامزاده حسن (ع) نبش لقمان حکیم قرار دارد، این مجموعه در بخش حواله آماده ارائه خدمت به تعاونی‌ها، شرکت‌ها و سازمان‌ها برای فروش اقساطی (طبق قرارداد) است.

فودکورت فروشگاه بزرگ ایرانیان

با توجه به نیاز مشتریان فودکورت فروشگاه ایرانیان نیز در ۲۲ بهمن ۹۶ افتتاح شد.

مزایای کارت اشتراک برای مشتریان فودکورت

مشتریانی که دارای کارت اشتراک هستند، می‌توانند با خرید از فود کورت فروشگاه بزرگ ایرانیان، از تخفیف‌های ۱۰ درصدی بهره‌مند شوند. امکان خرید با کارت هدیه و کارت حواله ( کارت‌های اعتباری که سازمان‌های مختلف برای کارمندان خود ، جهت خرید از فروشگاه ارائه می‌کنند) وجود دارد.

فروشگاه بزرگ ایرانیان واقع در بازار امامزاده حسن (ع) با مساحتی بیش از ۶۰۰۰ متر مربع محیط فروشگاهی همراه با امکانات رفاهی از جمله (سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه، مبلمان استراحت) و دسترسی طبقات (توسط ۸ رشته پله‌برقی،  دو دستگاه آسانسور و پله‌های عادی) در محیطی جذاب و کالاهای متنوع، با قیمت‌های مناسب و کیفیت عالی اقدام به فروش فوق‌العاده تابستان سال ۹۷ کرده است. 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب