امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 31464 تاریخ انتشار: یکشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲:۲۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضورمعاون رئیس جمهوری در مجموعه ایران مال؛

نخستین نمایشگاه بین المللی اقتصاد و سرمایه گذاری گردشگری «شهر گردشگر» افتتاح شد

خبرایران: نخستین نمایشگاه بین‌المللی اقتصاد و سرمایه‌گذاری گردشگری «شهر گردشگر» در مجموعه ایران مال افتتاح شد.
نخستین نمایشگاه بین المللی اقتصاد و سرمایه گذاری گردشگری «شهر گردشگر» افتتاح شد

به گزارش خبرنگارخبرایران، مراسم افتتاحیه نخستین نمایشگاه بین المللی اقتصاد و سرمایه گذاری گردشگری «شهر گردشگر» صبح امروزیکشنبه ۴ شهریور 1397 با حضور«علی اصغر مونسان» معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، «محمد محب خدایی» معاون گردشگری کشور، «جمشید اثنی عشری» مدیرکل روابط عمومی و سخنگوی مجموعه بازار بزرگ ایران و اصحاب رسانه در مجموعه ایران مال افتتاح  و دراین مراسم «محمد محب خدایی» معاون گردشگری کشور در این مراسم اظهارداشت: هفته دولت را به همه دولتمردان و مردم ایران تبریک می‌گوییم، امروز نقطه تحولی را درحوزه گردشگری کشور را شاهد هستیم.

 

محب خدایی: امروز دولت و تمام استانداران در برنامه‌ریزی‌های کلان، شان گردشگری را لحاظ می‌کنند

معاون گردشگری کشورتصریح کرد: ما توانستیم شان و جایگاهی را که میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دارد به خوبی در کشور نشان دهیم، امروز شاهد هستیم که دولت و تمام استانداران در برنامه‌ریزی‌های کلان، شان گردشگری را لحاظ می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: ایران قادر است تا با گردشگری اقتصادی پویا را داشته باشد اگر امروز شاهد هستیم که ۸۷۰۰ میلیارد تومان از طریق صندوق توسعه ملی به گردشگری اختصاص یافته است باید از این فرصت استفاده کنیم.

محب خدایی ابرازداشت: امروز تحول در نگرش به حوزه گردشگری کشور را مشاهده می‌کنیم، به این باور رسیدیم که می‌توانیم با برنامه‌ریزی در حوزه گردشگری به اهداف گردشگری دست یافت ایران مال یکی از مکان‌هایی است که ارکان شهر گردشگر را در خود جای داده است.

وی افزود:  شهر گردشگر، مکانی است که خود را برای میزبانی از میهمانان آماده کرده است، هدف ما این است که شرایط لازم را برای سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری فراهم کنیم، تمام انرژی و همت سازمان در جهت تسهیل و تسریع امورات سازمان و مشارکت بخش خصوصی است.

 

اثنی عشری: ایران مال یک شهر گردشگر برای  80 میلیون ایرانی است

جمشید اثنی عشری، مدیرکل روابط عمومی و سخنگوی مجموعه بازار بزرگ ایران نیزدر این مراسم طی سخنانی اظهارداشت: نخستین نمایشگاه بین المللی اقتصاد و سرمایه گذاری گردشگری «شهر گردشگر» با همکاری و همراهی ۳۱ استان کشور، شرکت ایران نوین و زحمات بسیار زیاد سازمان میراث فرهنگی‌، صنایع دستی و گردشگری برپا شده است.

اثنی عشری عنوان داشت: ایران مال یک شهر گردشگر است، تمثیلی از ایران در این مجموعه به نمایش درآمده، شهر گردشگر ترکیبی معنادار از شهر و گردشگر است، شهر گردشگر یعنی نگرش متفاوت به داشته‌های ذاتی شهر، ایران مال با ظرفیت پذیرایی از ۸۰ میلیون ایرانی می‌تواند میزبان گردشگران بسیار زیادی باشد.

وی تاکید کرد: اهتمام این دولت به موضوع گردشگری در اختصاص بیش از ۸ هزار میلیارد تسهیلات در این حوزه به درستی مشخص است، تمام این اقدامات نوید روزهای خوش برای حوزه گردشگری است.

بنابراین گزارش، درادامه این مراسم گروه موسیقی رستاک موسیقی زنده اجرا کردند ودر پایان بخش این مراسم افتتاح نمایشگاه و بازدید از غرفه های آن بود.

بنابراین گزارش، نخستین نمایشگاه بین‌المللی اقتصاد و سرمایه‌گذاری گردشگری «شهر گردشگر»از تاریخ 4 لغایت 7 شهریور در مجموعه ایران مال برگزار می شود.

پوستر نمایشگاه:

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب