امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 31474 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برگزاری دوره بانکداری داخلی 2 ویژه کارکنان بانک ایران زمین در استان اصفهان

خبرایران: دوره آموزش بانکداری 2 ویژه کارکنان شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال بختیاری برگزار شد.
برگزاری دوره بانکداری داخلی 2 ویژه کارکنان بانک ایران زمین در استان اصفهان
به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک ایران زمین، افزایش دانش تخصصی کارکنان مدیریت شعب استان اصفهان هدف اصلی برگزاری این دوره ها است و با ارتقای دانش و مهارت تخصصی و تأمین نیازهای اولیه کارکنان، موجب افزایش بازده کاری همکاران و بهره وری سازمان می‌شود.
بهزاد ترویجی کفیل معاون مدیریت شعب استان در ابتدای شروع این دوره با تشریح ضرورت کسب دانش و ارتقاء اطلاعات مورد نیاز همکاران، اهمیت یادگیری مطالب مرتبط با بانکداری در زمینه شغل و حرفه کاری را مهم عنوان و دقت نظر در مسائل و استفاده از امکانات آموزشی موجود و همچنین مشارکت کلیه همکاران در کارگاه آموزشی را خواستار و بر اهیمت آن تاکید نمود.
در این دوره آموزشی که همکاران شعب شهر اصفهان بصورت حضوری و شعب شهرهای شهرضا، سمیرم،گلپایگان، قم و شهرکرد از طریق ویدئو کنفرانس در این دوره شرکت کردند.
ارائه تعاریف دقیق تجهیز و تخصیص منابع،ضوابط و اصول کلی در بررسی تسهیلات اعطایی،ابزار های جدید و مشتقه تامین منابع در عقود اسلامی از جمله مهم ترین رئوسی است که در این دوره آموزشی مورد توجه قرار گرفته است.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب