امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 31482 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۳:۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به ژنو سفر کرد؛

حضور دکترنوربخش در یکصد و شانزدهمین جلسه هیات رئیسه اتحادیه بین المللی تامین اجتماعی

خبرایران: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در یکصد و شانزدهمین جلسه هیات رئیسه اتحادیه بین المللی تامین اجتماعی(ایسا) که هفتم لغایت هشتم شهریور ١٣٩٧ برابر با ٢٩ و ٣٠ آگوست ٢٠١٨ در ژنو برگزار می شود، حضور دارد.
حضور دکترنوربخش در یکصد و شانزدهمین جلسه هیات رئیسه اتحادیه بین المللی تامین اجتماعی

به گزارش خبرایران از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به عنوان عضو رسمی هیات رئیسه و نائب رئیس مجمع عمومی ایسا به منظور شرکت در این اجلاس به ژنو سفر کرده اند و در این اجلاس سخنرانی خواهند کرد.
همچنین دکتر نوربخش به همراه دکتر رضا راعی قائم مقام مدیرعامل این سازمان که نیز در این اجلاس حضور دارند با روسا و نمایندگان سازمان های تامین اجتماعی کشورهای مختلف نیز در خصوص بررسی توسعه همکاری های بین المللی به رایزنی و گفتگو خواهند پرداخت.
اتحادیه بین المللی تامین اجتماعی یک نهاد بین المللی است که از سال ۱۹۱۱ فعالیت می کند و ١٥٨ کشور جهان، عضو این اتحادیه هستند و جمهوری اسلامی ایران نیز از ٤٢ سال پیش به عضویت این اتحادیه درآمده و درسال‌های اخیر تعاملات و همکاری‌های گسترده‌ای با این نهاد بین‌المللی داشته است.
همچنین در دوازدهمین کمیسیون فنی اتحادیه بین المللی تامین اجتماعی(ایسا) که در تاریخ های پنجم لغایت ششم شهریور ٩٧ در ژنو برگزار شد، دکتر رضا کاشف مدیر کل امور بین المللی تامین اجتماعی حضور داشت.
خاطرنشان می سازد، در روز جمعه نهم شهریور ١٣٩٧ برابر با ٣١ آگوست تفاهم نامه ای میان سازمان تامین اجتماعی و سازمان بیمه حوادث آلمان در برلین منعقد می شود. این تفاهمنامه، در خصوص انتقال تجارب در بخش های توانبخشی بیماران، حوادث ناشی از کار، برگزاری کنفرانس های مشترک و غیره خواهد بود.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب