امروز: چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 31495 تاریخ انتشار: یکشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

نگاهی به مهم‌ترین پیشرفت‌ها در گوشی هواوی نوا 3 آی (Huawei Nova 3i)

خبرایران: گوشی هواوی نوا 3 آی (Huawei Nova 3i)، جدیدترین گوشی هوشمند هواوی است که در بازار حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. در این مطلب قصد داریم پیشرفت‌های مهم در هواوی Nova 3i را بررسی کنیم.
نگاهی به مهم‌ترین پیشرفت‌ها در گوشی هواوی نوا 3 آی (Huawei Nova 3i)

چه چیزی باعث می‌شود که یک دستگاه جدید برای کاربر جذاب باشد و مصرف‌کنندگان با خوشحالی برای آن هزینه کنند؟ طراحی، مشخصات سخت افزاری، سیستم عامل و ویژگی‌های نوآورانه، همه از جمله عواملی بوده که بر این روند تاثیرگذار هستند. امروزه تولیدکنندگان گوشی هوشمند در همه دستگاه‌های خود به خواسته مصرف‌کنندگان اهمیت می‌دهند که رفته رفته باعث شده است در زمینه‌هایی از جمله طراحی شاهد یک سبک یکسان در بین آن‌ها باشیم. اما این اتفاق مربوط به تمامی شرکت‌ها نیست. هنوز هم سازندگانی وجود دارند که تمایل به ادامه راه خود دارند. یکی از این موارد، Huawei و یکی از نشانه‌های آن گوشی جدید هواوی نوا 3 آی (Huawei Nova 3i) است.

مبارزه با سبکی یکسان

تعداد دفعات که شما دستگاه را در دست خود می‌گیرید در طول روز بسیار زیاد است. گوشی هواوی نوا 3 آی به عنوان دستگاهی مدرن، در بخش طراحی حرف‌های زیادی دارد. این محصول دارای صفحه‌نمایش 6.3 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس از نوعی FullView یا تمام صفحه است که با توجه به نسبت حدود 85 درصدی صفحه نمایش به بدنه تجربه کاربری متفاوتی را برای کاربر به ارمغان آورده است.

گوشی هواوی نوا 3 آی

در این گوشی فرایندهای نوآورانه‌ای که در تولید استفاده شده است، دستگاهی یکپارچه را تشکیل داده است تا حداقل جداسازی‌های طراحی در آن دیده شود. این اتفاق باعث حس بسیار متفاوتی در دستان کاربر می‌شود، به نحوی که کمترین میزان حساسیت را در کاربر ایجاد می‌کند. یکی از دیگر از نقاط متمایزکننده در این دستگاه، رنگ‌های خاص استفاده شده در طراحی است.

گوشی هواوی نوا 3 آی فقط در رنگ‌های کلاسیک سیاه و سفید نیست بلکه یک رنگ جدید به نام Iris Purple موجود شده است. برای همه کاربران جوان استفاده از رنگ‌هایی خاص و منحصربه‌فرد در انتخاب آنها اهمیت دارد. این رنگ در خط مقدم مد قرار دارد، چرا که نیمی از آن شامل رنگ انتخابی سال جاری یعنی بنفش است. این ترکیب رنگ بسیار منحصربه‌فرد و جابه‌جایی رنگ در دستگاه برگرفته از یک سری فعالیت‌های نانوتکنولوژی است تا زیبایی را در اوج فناوری به کار بگیرد. در مدل Iris Purple بازتاب نور جذابیت بسیار قابل تاملی را شکل می‌دهد و این اتفاق هم کاربران بسیاری را جذب کرده است و هم باعث شده است شرکت‌های فناوری دیگر به سراغ استفاده از چنین سبک رنگی بروند.

چیپست با قابلیت‌های هوش مصنوعی

در حالی که به نظر می‌رسد طراحی از اهمیت خاصی برخوردار است اما کاربران می‌خواهند که یک گوشی هوشمند آن‌ها را درک کند! شاید این به نظر ساده بیاید اما بسیار پیچیده خواهد بود. با این حال HUAWEI nova 3i هیچ مشکلی در ارائه این مورد ندارد. در داخل این بدنه زیبا، چیپست Kirin 710 با قابلیت AI قرار گرفته است که عملکرد کلی دستگاه را افزایش می‌دهد. این چیپست با رابط کاربری EMUI 8.2 بهینه شده تا نوا 3 آی آماده ارائه یک تجربه بسیار متفاوت برای کاربر در زمینه‌های مختلف باشد. از پردازش‌های مهم برای درک الگوی استفاده کاربر در دستگاه جهت بهینه‌سازی‌های مختلف گرفته تا تشخیص صحنه‌های مختلف عکاسی جهت تنظیم نور بهتر در این دستگاه باعث شده است ترکیب نرم افزار و سخت افزار در بهترین حالت قرار داشته باشد و عملکردی مثال‌زدنی را از خود به جای بگذارد.

گوشی هواوی نوا 3 آی

علاوه بر این، تمامی الگوریتم‌های پردازش تصویر در گوشی هواوی نوا 3 آی ارتقا پیدا کرده که در نتیجه، عملکرد عکاسی فوق‌العاده عالی را شاهد هستیم. برای نمونه می‌توان به دوربین‌های جلو اشاره کرد که از الگوریتم‌های عکاسی پیشرفته برای قرار گرفتن در معرض کامل و ضبط طبیعی‌ترین جزئیات روی پوست استفاده می‌شود. دوربین‌های عقب، در روز و یا شب، رنگ‌های جذابی را ثبت می‌کنند و این در حالی است که نویز تصاویر به کمترین حالت خود رسیده است.

عملکرد متمایز گوشی هواوی نوا 3 آی با 4 دوربین

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم در HUAWEI nova 3i و کسب موفقیت در بازار، استفاده از چهار دوربین با عملکرد AI است. از لحاظ سخت‌افزار، دوربین‌های جلویی دارای سنسور 24 مگاپیکسل و 2 مگاپیکسل هستند که مسئول عکس‌برداری با جزئیات بالا و تصاویر هنری بوکه خواهند بود. دوربین‌های عقب شامل سنسورهای 16 مگاپیکسل و 2 مگاپیکسل هستند که قابلیت HDR و نورپردازی سه بعدی را فراهم می‌کنند. این ویژگی‌ها به واسطه تعهد هواوی برای ارائه قابلیت‌های عکاسی خاص و روش‌های سرگرم‌کننده برای گرفتن عکس‌ها، پایه‌ریزی شده است.

قابلیت‌های پیشرو هوش مصنوعی در گوشی هوشمند به طور کامل در ویژگی‌های عکاسی نشان داده شده است. از این طریق، افراد، صحنه‌ها و اثرات بوکه همه عالی و کاملا خیره‌کننده به نظر می‌رسند. چنین نوآوری در گوشی هواوی نوا 3 آی و دوربین‌های آن به طور چشمگیری در تجربه کاربر اهمیت دارند. به غیر از این، HUAWEI nova 3i حتی در محیط‌های کم‌نور نیز پیشرفت کرده است و به لطف هوش مصنوعی در خروجی شاهد تصاویر بسیار واضحی هستیم.

گوشی هواوی نوا 3 آی با استفاده از بهینه‌سازی سطح سخت افزاری و الگوریتم‌های هوش مصنوعی، ویژگی‌های دوربین را ارتقا داده است. پشتیبانی از 480 فریم در ثانیه برای ثبت ویدیو آهسته باعث می‌شود که کاربر بتواند 16 بار آهسته‌تر یک صحنه سریع را ثبت کند. علاوه بر این، nova 3i از ویژگی‌های سرگرم‌کننده AR هم پشتیبانی می‌کند. HUAWEI nova 3i از ویژگی‌های کاربر بر روی یک نقشه دینامیک الهام گرفته تا بتواند دقیقا از حرکات یک چهره کاربر پیروی کند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب