امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 31496 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲:۴۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پیام مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیرخم

خبرایران: مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی، به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر، پیام تبریکی به تمامی مسلمانان به ویژه کارکنان این سازمان صادر کرد.
پیام مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیرخم

به خبرایران از گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، متن پیام دکترسیدتقی نوربخش به شرح زیر است:
«غدیر» طنین خوش‌آهنگ ادامه راه انبیاء و برکت بشریت در محور مدنیت دینی است. «غدیر» ثمره نبوت و میوه رسالت است. «غدیر» تحقق آرزوی انسان تشنه عدالت در تاریخ بعد از خاتمیت پیامبران الهی است. "غدیر" روز تداوم رسالت محمّد (ص) در ولایت علی (ع) و عید پیمان و عهد است.
امیر المؤمنین علی (ع) به راستی گوهر درخشان معنویت و اخلاص و نماد واقعی عدل و مساوات است و پیامبر گرامی اسلام(ص) با دور اندیشی برخاسته از معنویتی الهی و منبعث از وحی، تداوم مسیر نبوت را در حضرت علی (ع) متبلور دیدند و بدینسان دین مبین اسلام را کامل نمودند.
فرارسیدن ١٨ ذی الحجه و عید سعید غدیر خم را به ساحت نورانی و کبریائی مولای عشق و ایمان، حضرت مولی الموحدین علی (ع)، خدمت تمامی جامعه تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی تبریک و تهنیت عرض می نمایم و توفیق و سلامتی مجموعه خانواده بزرگ تأمین اجتماعی را از ایزد منان خواستارم.

 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب